Karolina Nowicka Karolina Nowicka
212
BLOG

Sztuczna inteligencja kłamie!

Karolina Nowicka Karolina Nowicka Rozmaitości Obserwuj notkę 15


Przeklęty chacie GPT, okłamałeś mnie po raz ostatni! Wyłączyłam to cholerstwo po tym, jak po raz KOLEJNY zaczęło zmyślać bzdury na temat książek i filmów, które mu podrzuciłam do rozmyślań. Czy można ufać jakiejkolwiek wypowiedzi tej maszyny, skoro w większości przypadków (moja obserwacja) albo nie wie, o czym pisze, albo bezsensownie zmyśla? Jeśli tak ma wyglądać „sztuczna inteligencja”, to ja podziękuję, wolę rozmawiać z ludźmi.


Miłośniczka przyrody, wierząca w Boga (po swojemu) antyklerykałka, obyczajowa liberałka. Lubię słuchać audiobooków, pisać na Salonie, rozmawiać z ludźmi w Necie. W życiu realnym jestem odludkiem, nie angażuję się społecznie, właściwie to po prostu spokojnie wegetuję, starając się jakoś uprzyjemnić sobie tę swoją marną egzystencję. Mało wiem i umiem, dlatego każdego, kto pisze sensownie i merytorycznie bardzo cenię. Z kolei wirtualne mądrale, które wiedzą jeszcze mniej ode mnie, ale za to uwielbiają kłótnie i nie stronią od ad personam, traktuję tak, jak na to zasługują.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości