Karzo Karzo
241
BLOG

Kolekcjoner

Karzo Karzo Polityka Obserwuj notkę 10

image

Poseł Platformy Obywatelskiej Robert Kropiwnicki ma dziewięć mieszkań o wartości ponad 2 mln zł. – Jestem inwestorem – oznajmił parlamentarzysta.

 Z oświadczenia posła wynika, że jest właścicielem dziewięciu mieszkań o łącznej wartości ok. 2,2 mln zł i ziemi o wartości ponad 300 tys. – Wszyscy się śmialiście z Daniela Obajtka, a pan od 10 lat jest posłem i z tego nie da się zarobić jakiś strasznych milionów; a pan ma dziewięć mieszkań – zastanawiał się dziennikarz.
 Kropiwnicki tłumaczył się, że jest posłem zawodowym od 2015 r., wcześniej zaś pracował w spółce, w której zarabiał „dużo lepiej niż poseł”. Pytany, dlaczego więc zrezygnował z tej posady odparł, że „obowiązki parlamentarne jednak nie pozwoliły tego pogodzić”.
 Poseł poinformował, że pracował w spółce samorządowej. – Po 10, 12 godzin na dobę ciężko pracowaliśmy, żeby rozwijać region, ja w tej spółce pracowałem 12 lat, wtedy odłożyłem te pieniądze – mówił. https://www.tvp.info/53412112/dziewiec-mieszkan-posla-po-robert-kropiwnicki-tlumaczy-sie-z-poteznego-majatku-robert-mazurek-wszyscy-sie-smialiscie-z-daniela-obajtka

Nie wyobrażam sobie, że Jarosław Rabczenko zostanie uznany za winnego sytuacji w spółce, którą zarządzał, ale nie na tyle, by jednak móc walczyć o prezydenturę Legnicy. Tak samo jak nie wyobrażam sobie, że konsekwencji nie poniesie dyrektor zarządzający w Arlegu Robert Kropiwnicki. To w końcu firma, należąca w części do jego konkubiny (Dorota Struska), dostawała z agencji zlecenia. https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,36743,16193546,Zle_sie_dzieje_w_samorzadowej_spolce__Co_z_prezesem.html?disableRedirects=true


https://orka.sejm.gov.pl/osw9.nsf/0/18471453FF2D913FC1258562003E2DA0/%24File/OSW91_187.pdf

Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka