Karzo Karzo
141
BLOG

Neumann wszystko i wszystkich...

Karzo Karzo PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Sławomir Neumann:... Reszta to są goście, którzy mogą trafić do sądu z aktem oskarżenia, a sądy dzisiaj – ja ci gwarantuję – nie rozstrzygną żadnej sprawy przed wyborami. Żadnej. Przez rok nie zrobią ku**a nic. Będą prowadzić sprawy – i ch*j.

https://www.tvp.info/44676278/brudna-polityczna-gra-po-tvp-info-ujawnia-tasmy-neumanna

 Tak sobie człek czasami posłucha, na te pyski popatrzy i zastanawia się, skąd te mordy polityczne przylazły. Samo zastanawianie się nie daje jednak żadnej odpowiedzi, ale jak czas na zastanawianie jest, to zastanawiać się można.

 Tak się na  mordę polityczną gapiłem i wylazło mi, że Neumann jest twardym elementem sceny politycznej. Wybitny znawca kasty sędziowskiej posiadający wiedzę o lokalnych i nielokalnych kryminalistach jest tak twardy, że nie ma takiej siły, by twardość Neumanna naruszyć.

 Wykombinowało mi się, że ten Neumann chyba synem jakiegoś stalinowca czy innego czerwonoarmisty jest i to była błędna kombinacja.

 Bo Neumann jest tylko przewodniczącym klubu parlamentarnego Platformy Obywatelskiej w Sejmie VIII kadencji. Ma kolegów i koleżanki, przyjaciół, posługuje się tym samym językiem co oni i nawet wszyscy myślą tak samo. Można powiedzieć taka mała rodzinka, ale z dużą wadą. Bo nie nie potrafią te syny medialnie wykorzystać wybitnych jednostek.

 Dlaczego teksty i cytaty tego wybitnego polityka i znawcy zwyczajów lokalnych w kampanii wyborczej są pomijane, pojąć nie potrafię. Gdyby nie PiS chyba nigdy byśmy się nie dowiedzieli jakich wybitnych obywateli PO posiadamy i gdzie Polskę prowadzili i prowadzić chcą.

Chyba nacjonalista jestem, bo jakże fałszywym tropem polazłem. Te wszystkie Neumanny przecież należą do rodziny europejskiej.

Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka) https://sites.google.com/view/karzo24/startseite

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka