Kate1 Kate1
552
BLOG

Jak oceniacie służbę zdrowia po reformie?

Kate1 Kate1 Służba zdrowia Obserwuj temat Obserwuj notkę 81


Wprawdzie minął dopiero niecały miesiąc, ale pewne zmiany można zauważyć.

Czy są to "dobre zmiany"? - oto jest pytanie.

Ciekawa jestem Waszych ocen, oczywiście tych, którzy mają to nieszczęście, że muszą szukać pomocy w placówkach służby zdrowia.


Byłam dzisiaj znowu w "moim" szpitalu, renomowanym, jednym z najlepszych szpitali  warszawskich.

Wszyscy narzekają, że "zrobił się bałagan", ale to może dlatego, że początki zawsze są trudne.

Ale uderzyły mnie dwie rzeczy.

Pierwsza- tłum ludzi w sali rejestracyjnej .

Poprzednim razem kiedy tam byłam (trzy tygodnie temu), również był tłum,  jakiego nigdy w tej sali nie widziałam, a bywam w tym szpitalu (od wiosny) dość często.

Wtedy nie rozumiałam, dzisiaj ktoś mi wyjaśnił.

W sali rejestracyjnej jest wiele okienek (nie liczyłam, ale chyba blisko 10), zawsze otwartych było min. 5.

Od początku października otwarte są 2 max. 3 okienka.

Dlaczego?

Wygląda na to, że szpital oszczędza na rejestratorkach.

Pewnie nie tylko na nich.

Druga "ciekawostka"- rozmawiałam z moją panią doktor od rehabilitacji, dowiedziałam się, że wszystkim (albo prawie wszystkim)

oddziałom rehabilitacyjnym radykalnie obniżono fundusze, np. dla Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie  fundusz został obcięty o 40%.

A niektóre oddziały rehabilitacyjne zostały po prostu zlikwidowane.

Tyle spostrzeżeń z "pierwszej ręki", nie z Internetu :)


Na razie "dobrej zmiany" w ośrodkach związanych z NFZ nie zauważyłam.


A jakie są Wasze doświadczenia?



Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo