KOBIETA KULA KOBIETA KULA
625
BLOG

Achtung! Notka Tylko Dla Überkumatych czyli Kula i Profesor&Doktor

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 45

Za siedmioma górami, za siedmioma lasami, za siedmioma rzekami, na pograniczu Fantazyjnej Krainy żyje sobie biała jak śnieg, rumiana jak krew, a o włosach czarnych jak heban, przepięknista Śpiąca Królewna, której ulubionym zajęciem, zaraz po spaniu, jest turlanie się ze śmiechu. 
W tym celu między innymi zagląda owa Królewna na portal w Kobaltowym Okienku, pod nazwą Salon24, gdzie różnorakie typy ludzkie o to się troszcząc, aby owa Królewna, co bardzo lubi spoglądać na swe cudowniste oblicze, wciąż miała obsmarkane ze śmiechu lusterko.  Przecierając zaś owo lustereczko, ma ona zwyczaj charakteryzujący królewny, z nim sobie konwersacje czynić filozoficzne, na ten przykład takowego rodzaju, jak to się kilka dni temu odbyło:

"Żdrzadełko ty moje nejmiylejsze, godej ty mie sam zarozki, kery gatunek na tyj ziyemi je nojgorszy ze wszytkich?". 

A Żdrzadło na to godo:

"Ja, dziołcha, wiela je mamlosów na tyj ziymi, ale nojgorszy mamlos nad mamlosami to je chop, co ón niy dość, że je gorolem, to jeszcze na dokładka profesorym abo dochtorym.  Godom ci, takie to som nojgorsze z chopów, bo sie im wydowo, że kajś sztudjerowali to sie mogom z kożdym wdować w godka, nim regiyrować,  a jakby ci taki wloz do antryju to by gipsdeka kicholym rozłoroł lepij jak kóń pole, abo by tym kicholym krómlojter ci ściepnoł, abo tyż obie te gańby zrobiół naroz. 
Dej sie pozór, dziołcha, na takich bildowanych w ancugach, co sie wysztiglujom i łażom jak puter po placu, a kaj mu tam co niy pasuje to wyłazi z niygo yjzel i ryjok.  Tako gadzina w chopie chce zowdy pokozać, że ón je lepszy kokot jak te inne kokoty i na tyn przykłod bydzie ci tyn zowziynty zgłobniok tak fandzolił:

"henrykjan30 grudnia 2019,  11:54
@KOBIETA KULA
Z innej beczki.   Kobieta Kula aktywna na blogu niejakiego dr Echosierbiewicza.   Ja moge tylko czytać wystukania onego.   Informuję o dwóch sprawach:
1.   recenzję Krupińskiego (Echo 24 cytuje ją już chyba po raz setny) dr Pasierbiewicz wyprosił długotrwałym antyszambrowaniem (a autor rzeczonej recenzji śmieje się z siebie,  że  ją napisał);
2.   dr KP puszy się,  że miał kilka zon,  ale wybrał wolnoć.   Prawda jest taka,  że miał dwe - obie go zostawiły,  więc w tym sensie jest wolny. 
JW"


Ja,  a żodno kulturalno odpowiedź do takiygo gizda nie trafio, co możesz, dziołcha, zarozki łobejrzeć:


"KOBIETA KULA 30 grudnia 2019,  21:22

@henrykjan

@Kobieta Kula,  jako byt doskonały,  może się toczyć wielotorowo,  a gdzie się wtoczy na bloga,  to jej wolny wybór.   Czy kto na prawo w polityce,  czy na lewo,  jest mnie to obojętne,  albowiem politycznie neutralna jestem,  rzekłwszy dyplomatycznie.   A takoż i międzyblogerowe wojenki i przepychanki nic mnie nie obchodząc,  a otrzymana swego czasu na PW wiadomość od pewnego blogera,  jakoby on mnie usunął z "ulubionych",  bo ja się wpisuję na blogu "u tego wieprza",  atak śmiechu we mnie wywołała.   Najbardziej żałuję,  że ów bloger nie zdradził mnie kto to jest ten wieprz.   Wobec tego zaś,  co napisałam powyżej o wpisywaniu się gdzie mnie się chce,  niestety nie dowiem się raczej Who Is Wieprz.  .  .  

Odnosząc się do wczorajszego mego wpisu u doktora Pasierbiewicza,  muszę tu wyznać (bezwstydnie),  że notki owej wcale nie czytałam,  więc nie mam pojęcia o jakiej jest mowa recenzji jakowegoś Krupińskiego,  którego też nie znam.   Wpisawszy się wczoraj pod ową notką,  albowiem niejaki @Polski Bimber,  co u mnie pod notką ostatnią zgrywał świętoszka,  walnął u dr.   Pasierbiewicza paskudny seksistowski komentarz,  co ja go w "aktywnych" wypatrzyłam i zareagowałam tak,  jak powinna zareagować z klasą kobieta.  
Co się zaś tyczy kwestii rozwodów dr.   Pasierbiewicza to jest to jego prywatna sprawa i mnie nic do tego.   W sypialni jego Waćpan raczej nie byłeś,  gdy decyzja wyniknęła względem jego rozstań z żonami,  a więc nie popisuj się Waćpan,  gdyż profesorskiego tytułu to niegodne,  a wręcz zachowujesz się Waćpan jak bloger Sowiniec,  czyli infantylnie. 
I tralalala.  "


Prowda je tako, że kokot zowistny, zowziynty i zymstliwy musi jak gupielok skokać, a inaczyj niye poradzi tyn soróński gorol godać, jak tukej,  dziołcha, widzisz:



henrykjan31 grudnia 2019,  10:27

@KOBIETA KULA
Kulista (Lekko Spłaszczona) Kobiecino,  złośliwość wymaga inteligencji,  a tej paniusi zwyczajnie brakuje.  ,  podobnie jak klasy,  chyba że pańcia jeszcze grywa w klasy,  co jest całkiem możliwe.   Co do aktywności małżeńskiej p.   Pasierbiewicza,  bynajmniej nie trzeba bywać w jego sypialni,  wystarczy znać jego wystukania na ten temat.   Tak więc,  kulista (nieco zdeformowana) paniusia bzdury prawi. 
JW"


Ja, ale sam sie dziołcha nie frasuj, bo jak to godajom: "Der di das, kokot kury pas.  Pas je cołki lato, dostoł szmary za to".   Gorolskie profesory niy wiedzom, co sam ślonsko frelka je łod rzóndzynio i takiymu łokropicznymu klugszajserowi wciep sie dostonie:


"KOBIETA KULA31 grudnia 2019,  20:52

@henrykjan

Ciekawość,  jak wygląda przed monitorkiem wnerwiony profesor,  co się w ten deseń chce odgryźć kobiecie nieudolnie,  wątpiąc publicznie w jej inteligencję.  .  .  ? Czy włos mierzwi nerwowo,  czy pociera glacę wiercąc się na krześle? Albo poprawia okulary,  przez które widzi spłaszczone powierzchnie?
Szanowny powinien nabrać trochę dystansu,  do swej własnej osoby,  a do osób trzecich już w szczególności,  bo jak się Waszmość tak zapowietrzasz to pęknąć możesz.  
Zostaw już Waćpan w spokoju pana Pasierbiewicza i jego żony,  bo coraz bardziej żeś jest w temacie napalony,  co grozi przegrzaniem i awarią systemu.  "



I terozki, dziołcha, rzecz nojważniejszo z tygo: ino wtynczos czowiek mo szpas w życiu, a kożdy jemu przaje, kaj ón niy je przichlybek, ani tyż łoszerdziwy.  I kaj ón poradzi inkszymu nawciepować, ale i z siebie błoznować.  I kaj pomiyndzy ludziskami chce ón łobalenia granic, bo kożdy z nos je inkszy, ale my som przeca wszytkie ludziskami, a niy ryjokami co sie we chlywiku po łogonach gryzom.  "


Tak to Królewnie Żdrzadło pedziało, a Królewna Wom terozki pado:
kiery karlus mie tyn tekst na polsko godka przełonaczy, tyn dostanie kusika.   ;-)))





Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości