KOBIETA KULA KOBIETA KULA
200
BLOG

O Miłości Zmrożonej Nocą czyli Kula i Zgubna Poezja

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Kultura Obserwuj notkę 17

*   *   *

W każdą noc miłości wyśnionej

Sama już nie wiem

Czy Ty jedziesz pode mną

Czy to ja ujeżdżam Ciebie

Mróz poranka parzy nam ciała

Głęboki oddech tworzy barierę

Lecz wiesz, jeden Twój szept

Rozgrzeję siebie i

Tchnę iskrę w Ciebie

Odpalę serce jak gwiazdę

Ssaniu zmysłów każdego rodzaju

I kiedy myślę o naszym pierwszym razie

Tak wstyd we mnie wielki

Gdyż zajrzeć bałam się w Ciebie

Aby tam nie zobaczyć

Prozaicznych rzeczy

Których nigdy nie rozumiałam

A tam

Twoje serce pulsowało....



Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura