Ebay Kleinanzeige / prawo cytatu/
Ebay Kleinanzeige / prawo cytatu/
KOBIETA KULA KOBIETA KULA
280
BLOG

Kula Drakula czyli Filozoficzny Nekrofilizm

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 42

Jak już onegdaj w jednej z poprzednich notek ja wspominając, przyszło się mnie z ukochanym Astralnym Oplem Karawanem rozstać, a wielka była we mnie rozpacz i Małżonek Adrenalina był do mnie Dzikusa przyprowadził, co imię owego Dzikusa było Audi A Draj, lecz miał był on niezdrowe aspiracje, co się objawiły poltergeistowym zachowaniem w rodzaju samoczynnie włączającego się radia, kiedy ja z niego wysiadłwszy, kluczyki mając wszak w garści, a jak wiadomo od takowego radia się zaczyna niewinnego, zaś na duszeniu pasażera fotelem i nocnymi rozróbami w mieście względem Samochodu Mordercy to się kończy, jak to już było można zobaczyć w kinie, względem tak zwanego Plymouth Fury.


I choć zjawiska paranormalne nie są mnie obce, a takoż nie mam przed nimi żadnych obaw, tak jednak kwestia nieustających podejrzeń o kwestie mordercze przy pomocy zdziczałego samochodu i kwestie nieustannego szukania towarzystwa względem zapewnienia tak zwanego alibi bywając męczące i czasochłonne, przeto Dzikusa pozbawiwszy sił życiowych za pomocą klucza zwanego Dziesiątka i niewyspani Bułgarzy jego sprzątnęli, a może on sobie dalej straszyć pod panowaniem jakowegoś Drakuli jak się przemyci przez granicę do Rumunii, ale ja pozostanę poza podejrzeniami.


Tak to jednak bywa, że bez ostrej jazdy każda kobieta cokolwiek więdnąc, więc zanim zima się skończy to trza mnie znaleźć do owej jazdy kandydata jakowegoś, względem czego się Małżonek Adrenalina zobowiązał, bo jak dobry chirurg, po zajrzeniu w serce, wie on ile jest jeszcze życia w kandydacie do jazdy, jednakowoż nie jest on żadnym sztywniakiem i wiedząc takoż o tym, że Kula lubi się turlać ze śmiechu, jednocześnie bywając refleksjonistyczną i filozoficzność uskuteczniać, podsyła jej różne ciekawe propozycje z internetów.


W ten deseń mnie on posłał ofertę takową, względem której jako żywo zatrzepotało mnie serce, bo kandydat choć dziki w porywach, a jednak stateczny, w wieku lat zaledwie dziewiętnastu, ale z 279PS,  zaś miejsca w nim jest dość, aby nawet dwie osoby mogły z tyłu się spokojnie położyć i nogi wyciągnąć, by w podróży jakowejś metafizycznej spoczynek uczynić, ponadto mogąc sobie ja w wolnych chwilach jakowy zarobek dodatkowy uskutecznić, wożąc nim niekłopotliwych i nie awanturujących się pasażerów, a do tego nosi on imię Cadillac, więc wniósł by był powiew luksusu w moje życie.


Najlepsze bym zaś jednak była mogła robić z jego pomocą duchowe na delikwentów oddziaływanie, z owymi dwieście siedemdziesięcioma dziewięcioma Koniami Mechanicznymi, z napisem na tylnej szybie "Następna jazda ze mną", pojawiając się na tak zwanej Autobahnie i wyprzedzając tak zwanych Szybkich i Wściekłych, a mijając beztrosko takoż wszystkie korki i nie będąc zatrzymywaną przez Policajów, co bardzo pochwalając mój Anioł Stróż Chochlik.


Albowiem każdy z nas swego czasu przejedzie się jako pasażer takowego Cadillaca szczególnego rodzaju, jednak warto by było zadbać o to, by żyć w taki sposób, aby nim się przejechać wyluzowanym, z wyciągniętymi nogami i lekkim uśmiechem na twarzy, niż jako pozbierane do worka przez strażaków kawałki.


Inspiracją do notki był oczywista Majestatyczny Cadillac,  ale takoż książka:
Adam Ragiel,  Magdalena Rigamonti
"Bez strachu. Jak umiera człowiek",


którą warto przeczytać w czas nieustannych wyścigów toczonych w doczesnym życiu i zapominaniu w ten deseń o tym, że każdy z nas jest tutaj tylko na chwilę i niczego materialnego ze sobą do grobu nie zabierze.






Zobacz galerię zdjęć:

Ebay Kleinanzeige  /prawo cytatu/
Ebay Kleinanzeige  /prawo cytatu/

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości