KOBIETA KULA KOBIETA KULA
230
BLOG

Der Untergang czyli Kobalt Apokaliptyczny

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 45

Zastanawiałam ja się często w temacie dlaczego kiedy chcę wyłączyć Kobaltowe Okienka informacja się pojawiając na nich: "Herunterfahren", miast na ten przykład "Auschalten"? Jak to się dzieje, że wszystkie inne urządzenia, z którymi współczesny człowiek ma do czynienia są normalnie wyłączane, a kompa się wyłączyć nie da, tylko jego trza spuścić na dół?
Odpowiedź do mnie dziś na ten nurtujący temat w końcu nadeszła, choć nie mogę w ten deseń powiedzieć, aby to olśnienie było czym przyjemnym. Tak się bowiem złożyło, że wszedłwszy ja dziś na stronę Salonu24 od razu nabrałam podejrzeń, że temu co stronę miał modernizować, komp w rzeczy samej na podłogę upadł, a spektakularny był to upadek apokaliptycznym chaosem skutkujący.
Nawet Kula Kobieta, w notce swej pierwszej, co ją była ze strachem wielkim wobec Kobaltowych Okienek umieściła swego czasu na Salonie24, będąc natenczas komputerowym analfabetą i tekst jej się, na skutek nieznajomości tak zwanego formatowania okrutnie porozjeżdżał, miała w tekście owym choć przejrzyste treści, co pocieszeniem było w temacie, że gdy o literaturę się rozchodzi, treść od formy jest wiele ważniejszą.
Względem tego, że najpierw ja z galaktycznego telefonu na Salony weszłam, pomyślałam w ten deseń, że być może telefon mój nadmiernie się przegrzał na skutek nagromadzonych na stronie głównej zdjęć o politycznym wydźwięku, że o niemieckiej golonce ja nawet nie wspomnę. Uruchomiłam zatem Kobaltowe Okienko, ale było jeszcze gorzej na skutek chaotycznie rozmieszczonych funkcji i wszelakich treści, od których mnie się zakręciło w głowie i prawie ja z krzesła spadłam. Od razu pomyślałam, że prawdą jest to co już zawsze podejrzewałam, ze te całe Kobalty to jest narzędzie szatańskie, co poprzez polityczne spory, a teraz i jeszcze paranoidalne efekty graficzne na dokładkę, ma za zadanie duszę człowieczą do zguby doprowadzić i powodować chaos we Wszechświecie.
W ten deseń, ja względem miłości bliźniego i wielkiego mego zaangażowania w sprawy do równowagi we Wszechświecie dążenia, prośbę mam do Administracji Salonu24, aby skropiła swe Kobalty wodą świeconą, a także samo i okadzenie białą szałwią nie powinno zaszkodzić. Może jeszcze nie jest za późno i spektakularny upadek Salonu jest jeszcze możliwym do zatrzymania, a to co my tu wszyscy dzisiaj zobaczyliśmy snem się okaże jedynie, co na skutek zatrucia Kobaltem nam się koszmarnie przyśnił.
Amen.



Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości