Krakowiaczek jeden Krakowiaczek jeden
684
BLOG

Dwa wywiady red. Kuźniara

Krakowiaczek jeden Krakowiaczek jeden Polityka Obserwuj notkę 10

W sobotę włączyłem sobie telewizję. Przypadkowo trafiłem na wywiad Jarosława Kuźniara z rzecznikiem rządu Grasiem. Biedny Graś nie mógł dojść do słowa, Kuźniar cały czas mu przerywał i na każdą odpowiedź (o czym by nie była) zarzucał, że kłamie, kłamie, kłamie.

A potem za jakiś czas redaktor połączył się z Adamem Hoffmanem i pytał co na kongresie PiS. A robił to tak grzecznie i uczynnie, że  aż nie mogłem uwierzyć. Nie tylko nie przerywał ale nawet pokornie czekał na odpowiedź. Co zaś najważniejsze nie reagował na ironiczne zaczepki rzecznika PiS. Słowem prawdziwy Wersal

Wcześniej jeszcze , w rozmowie z Kurskim, red. Kuźniar rzucił - tak od niechcenia - że chciałby aby rządził PIS. Gdy przedstawiciel "Sol-Polu" zrobił "wielkie oczy”. Redaktor zagadał: a wie Pan czemu ? Kurski nie wiedział. Bo wtedy byłoby ciekawiej - odpowiedział sam sobie redaktor.

Widać zatem, że nawet główni rzecznicy i animatorzy przemysłu pogardy "dojrzeli już klasowo" i czujnie rozglądają się dookoła. Ciekawe kiedy nasza koleżanka z forum, ze swoim "nieprzekupnym piórem" zreflektuje się nieco. I by nie zaśmiecać internetu pokasuje swoje, może niezbyt potrzebnie napisane, posty oraz zacznie się rozglądać za jakąś nową klamką do podwieszenia, bo na tych starych, platformerskich, już długo się nie utrzyma. :)

 

 

Podobnie jak Głumow ze sztuki A. Ostrowskiego "I koń się potknie" chciałbym być: zły i inteligentny. Ale niestety jestem chyba tylko "zły" - tak przynajmniej twierdzi mój były pracodawca. Zajmuję się różnymi niszowymi tematami i postaciami (np. Hieronimiem Boschem, Stanisławe Szukalskim czy słynna niegdyś kłodzką trucicielką - Charllotą Ursini). Interesuję się też oczywiście polityką i jestem taka typową sierotą po POPiSie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka