Milton Milton
353
BLOG

>>> Nie ma takiego łajdactwa, którego nie dopuściłby się knajacki reżim Kacz Yn Syna ....

Milton Milton Polityka Obserwuj notkę 37

... aby zaszczuć ludzi niewygodnych dla zaburzonego żoliborskiego kacyka.



Emilia: Pogadam z dziennikarzami i porozsyłam pisma. Anonimowo, mailem. Ale i listami. Jedyny problem to nie mam adresów i maili. Zrobię wszystko tak jak umiem, jak zawsze. Za rezultat nie ręczę ale postaram się. Mam nadzieję, że mnie nie wsadzą.

Piebiak: Za czynienie dobra nie wsadzamy.



https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/sledztwo-onetu-farma-trolli-w-ministerstwie-sprawiedliwosci-czyli-za-czynienie-dobra/j6hwp7f



UB-ecka zmiana




.



Milton
O mnie Milton

Patrz Kosciuszko na nas z Nieba, raz Polak skandowal. I popatrzyl nań Kosciuszko, i sie ZWYMIOTOWAL! [Konstanty Ildefons Galczynski].

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka