Ksymenes Ksymenes
2685
BLOG

Chcecie teorii spiskowej? Lepszej nie znajdziecie!

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 34

Czasami kłócimy się tutaj w kwestiach tzw. teorii spiskowych. Jest to broń obosieczna i stosowana w zasadzie przez wszystkie odłamy społeczności S24. Niektóre warianty poparte są niezłą logiką, inne są jej zaprzeczeniem.

Zapewne większość blogerów ma stosunek do tzw. efektu cieplarnianego. Tu również obowiązują skrajności i różnego rodzaju teorie (spiskowe). Dziś spotkałem jedną z najlepszych w swoim rodzaju (dzięki ci Onecie!). Wynika z niej, że jeśli nie uporamy się z efektem cieplarnianym, to kosmici zaatakują i zniszczą naszą planetę (sic!).

Rzecz w tym, że zmiany w naszej ziemskiej atmosferze świadczyć muszą - wedle naukowców z Pensylwanii - o istnieniu cywilizacji technicznej, zaś ta może stanowić dla kosmitów zagrożenie. Dlatego - zapewne profilaktycznie - wykończą nas, zanim my wykończymy ich. Naukowcy nie uważają tego zagrożenia za zbyt prawdopodobne, ale jednak istniejące i warte dyskusji.

Może czas oderwać się od sporów: PO, PiS, SLD, PSL, PJN etc., a zająć się zagrożeniem, w obliczu którego nasze małe kłótnie tracą sens?

 

http://wiadomosci.onet.pl/nauka/niepokojaca-hipoteza-kosmici-zniszcza-ziemie,1,4826445,wiadomosc.html

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka