leniuch102 leniuch102
145
BLOG

Karuzela śmiechu

leniuch102 leniuch102 Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Nie wiem jak wy, ale ja się strasznie z tych szczepień cieszę. Zainstalowałem już sobie wszystkie możliwe apki do sterowania zaszczepionymi, tę wydaną przez MON z opcjami „padnij”, „atak”,”autodestrukcja”, tę policyjną: „rozejść się”, „podaj pesel” i tę zhakowaną „PokazCyckiv2.0” też.
Ja się nie szczepię, bo już miałem covida, który – co wiadomo już na pewno – dokonuje nieodwracalnych zmian w mózgu. Jakość notek zapewne spadnie, ale umówmy się, nigdy nie była specjalnie wygórowana, a poza tym nie będę miał czasu pisać. Całą wiosnę zamierzam spędzić na dworze wydając smartfonem polecenie „padnij” zaszczepionym seniorkom przechodzącym przez kałuże.
Tak że mądrzej już było, teraz będzie śmieszniej, bo zamierzam nagrać i pokazać milion zabawnych filmików. Na razie wciąż zwykła fotka.

image
Elektryka prąd nie tyka

leniuch102
O mnie leniuch102

treści "osobiste": https://leniuch.home.blog/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo