leniuch102 leniuch102
103
BLOG

Teksty kultury

leniuch102 leniuch102 Kultura Obserwuj notkę 3

Jako chorowite dziecko przeczytałem wszystkie grube książki, z "Budenbrookami" włącznie. Dla równowagi moje dziecko nie przeczytało żadnej. Skonfrontowane z maturalnym pytaniem "Kiedy relacja z drugim człowiekiem staje się źródłem szczęścia" na podstawie nie czytanych czy choćby oglądanych "Nocy i Dni", syn oparł się na "innych tekstach kultury".
Czyli.
Czyli odcinku kreskówki BoJack Horseman i "piosence" niejakiego Kizo, małpoluda od walk w klatce.
Syn strasznie z siebie zadowolony, ja mam wątpliwości.
Ale, dwie majówki temu zapakowałem go do auta i powiozłem nad Niemen, osiem godzin w jedną stronę. 15 godzin trwa audiobook Pana Tadeusza, czyli została godzina na powtórkę, którą zdał, zaliczając nawet pytanie "brak ilu zębów zauważył u Telimeny Tadeusz?".
Drugi temat tegorocznej matury dotyczył właśnie Tadeusza, a zatem "nadzieja wciąż w serc kapeli na bębenku cicho gra", że syn podoła i zmoże maturę w terminie.


...


chwila napięcia

...



Dwóch.
Telimenie brakowało dwóch zębów.

leniuch102
O mnie leniuch102

treści "osobiste": https://leniuch.home.blog/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura