lestat lestat
2554
BLOG

Kim są zdrajcy Panie Prezydencie ?

lestat lestat Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 181

 Miejmy tego świadomość, że dzisiaj dzieci i wnuki zdrajców Rzeczypospolitej, którzy tutaj walczyli o utrzymanie sowieckiej dominacji nad Polską, zajmują wiele eksponowanych stanowisk w różnych miejscach, w biznesie, mediach - mówił w wywiadzie dla TVP Historia Andrzej Duda. - Oni nigdy nie będą chcieli się zgodzić na to, żeby prawda o wyczynach ich ojców, dziadków i pradziadków zdominowała polską narrację historyczną, będą zawsze przeciwko temu walczyli - dodał prezydent.


Absolutnie i bezdyskusyjnie z Panem Prezydentem się zgadzam. 

Dla mnie zdrajcami są wszyscy byli członkowie PZPR oraz partii podległych ZSL i SD. 

Oczywiście wszyscy z UB potem SB , wszyscy TW  większa część z MO itd 

Dziś nie tylko dzieci PZPRowców piastują , ale i sami PZPRowcy czy ZSLowcy .

Słowa padły ważkie i mocne - zatem pozwolę sobie poprosić Pana Prezydenta o sprecyzowanie kto zdrajcą był czy jest . 

Bo moje pojęcie zdrajcy obejmuje kilka milionów ludzi  i jest to podkreślam MOJE ZDANIE i jak wielokrotnie pisałem ,  w tych sprawach to ja beton jestem - przekonywanie mnie w tej materii  nie ma sensu 

Myślę , że Pan Prezydent może mieć inne pojęcie zdrajca , chyba węższe niż moje i bardzo chciałbym je poznać . 

O ile to możliwe Panie Prezydencie .


 p.s. Idę na rower a potem na działkę zatem jakiś czas nie będę się tu udzielał .

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka