Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
lestat lestat
398
BLOG

Przez ostatnich osiem lat

lestat lestat Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 16

na temat 10 kwietnia 2010 oprócz tych słów nie pisałem nic. Ani słowa  ........ i  tak zostanie . 


Ta notka jest taką notką przede wszystkim dla siebie . Bym pamiętał ten dzień. 

Sobota.

Dyrekcja ( żona ) rano o 7 wyjechała samochodem , miała wrócić w niedzielę wieczorem. Synalkowie około 8 wyszli z domu , każdy na jakieś swoje zajęcia , mieli wrócic na obiad.

Sam w mieszkaniu coś tam robiłem , słuchając muzyki. TV i komputer wyłączone. Telefon od Dyrekcji , która słuchając radia w samochodzie - zadzwoniła.

Właczam kompa ( ale troche to trwa ) , jednoczesnie włączam TV . Szybkie po kanałach. Leci news na pasku, ktoś coś mówi. Zaczynam płakać. W telewizorze płacze Olejniczak. Jedno z najdziwniejszych odczuć , płaczemy z tego samego powodu , w tym samym czasie , członek spadkobierczyni PZPR , socjalista czy socjaldemokrata i ja. W innych okolicznosciach niemal groteska .

 

                                                                      * * *

Pętam się bez celu , bez sensu , dzwonię do Dyrekcji - mówię - wyłączam komórę. Obiad potomstwu gotuję.

Przyszli niemal w tym samym czasie - ocieram łzy . Oni wiedza co mają robić . Zjedli .

                                                                                  * * * 


Leszek.sopot publikuje zdjęcia z Sopotu z Armii Krajowe gdzie mieszkał Lech Kaczyński . Ryczę . Piszę u niego na blogu o 15.58

......................ja przyznaję jestem kompletnie rozwalony - na szczęście mam synów . Właśnie ubierają się w mundury harcerskie , alert Hufca - na 99 % tam gdzie robiłeś zdjęcia na Armii Krajowej 55 ( dom w którym mieszkali Maria i Lech Kaczyńscy w Sopocie ) harcerze będą pełnić wartę .
Dziś oni są silniejsi ode mnie .............

 Starszy nie jest już czynnym harcerzem. Tej soboty wyjął mundur z szafy i dołączył do drużyny Młodego . Bo tak trzeba powiedział . Aktywnie od tej soboty ”harcerzowali" pełniąc warty pod sopockim mieszkaniem Prezydenta .
 
o 19.01 zamieszczam taką notkę - po prostu nie umiem sobie poradzić sam w domu ( Potomstwo wróciło koło 2 w nocy )
 
                                                                                      * * *

Jedno zdanie

Stanęli dwójkami u Bram . W pierwszej parze Prezydent z żoną , a następnie inni .

W ziemskim wymiarze dziwne były niektóre  pary
 
Jaruga Nowacka z biskupem polowym Płoskim , Karpiniuk z Gosiewskim , Wasserman z Dolniakiem , Kaczorowski z Szmajdzińskim , Bochenek z Putrą .
 
Stali Maciek Płażyński z Aramem Rybickim , Natali-Świat z Szymanek Deresz.
 
Otworzył Bramę św Piotr i zapytał – kim jesteście ?
 
Polacy – odpowiedzieli wszyscy zgodnie.
 
Spójrzcie na Polskę – powiedział św Piotr .
 
Wszyscy płaczą – odpowiedzieli zgodnie
 
Co byście tym płaczącym powiedzieli ?
 
Każdy mówił a Aram Rybicki jak 30 lat temu wziął tablicę i spisał to co powiedzieli .
 
Okazało się że każdy z nich powiedział to samo zdanie .
 
 
 
                                                                              * * *
Dzień który przepłakałem ( łez się nie wstydzę ) . Łzy dla Prezydenta i stewardesy , dla tych których znałem Arama i Przemasa , dla wszystkich. Zasypiam  10 kwietnia 2010 z ostatnia myslą - mimo wszystko oni wszyscy to była moja Rodzina.
lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka