Andrzej.Madej Andrzej.Madej
114
BLOG

Któż jak nie Bóg

Andrzej.Madej Andrzej.Madej Kultura Obserwuj notkę 4
My w Europie Środka.

Na jednym z turniejów brydża sportowego zatrzymałem rywala błędnie zapisującego w protokole wygraną mojej pary, bo faktyczny wynik był na naszą niekorzyść.

Po chwili wyjaśnień usłyszałem serdeczne - Dziękuję.

Nie ma za co dziękować, ja tylko potwierdziłem prawdę – odpowiedziałem.

Ten mój szybki komentarz miał źródło w drobnym incydencie, kiedy ktoś blokując automatycznie zamykane drzwi pomógł mi wejść do tramwaju.

Podziękowałem serdecznie i usłyszałem –

Mi Pana podziękowania nie są potrzebne. Lepiej było powiedzieć Bóg zapłać.

Przypomniałem sobie te dwa zdarzenia przysłuchując się rozmowie o przyszłości sąsiedztwa polsko-ukraińskiego.

Czy za narodowy poryw solidarnego wsparcia dla zachowania suwerenności usłyszymy chrześcijańskie - Bóg zapłać ?

Posiwiały szatyn, 182 / 82.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura