Wróżbita Maciej ujawnił orientację seksualną po 20 latach. Fot.: Instagram/Wróżbita Maciej Skrzątek
Wróżbita Maciej ujawnił orientację seksualną po 20 latach. Fot.: Instagram/Wróżbita Maciej Skrzątek

Wróżbita Maciej zdradził długo skrywaną tajemnicę. Dokonał coming outu

Redakcja Redakcja Styl życia Obserwuj temat Obserwuj notkę 53
Maciej Skrzątek, znany jako Wróżbita Maciej, dokonał kilka dni temu coming outu podczas audycji radiowej. Mężczyzna przyznał, że od 20 lat ma swojego partnera.
Skrzątek poinformował, że jest gejem na falach Radia Nowy Świat podczas programu Elizy Michalik pod tytułem „W głębi duszy”. 41-latek wyznał, że od 20 lat żyje z partnerem. Oznajmij, że „jest już tak stary, że nie będzie się ukrywał”.

Czytaj także:

Coming out

- Ten wywiad możemy potraktować jako mój coming out. Jestem już tak stary, że nie będę się ukrywał. Jesteśmy razem prawie 20 lat z moim parterem, jesteśmy bardzo szczęśliwi i bardzo się kochamy – powiedział podczas audycji w sobotę, 17 lipca Wróżbita Maciej.

We wtorek Skrzątek opublikował na Instagramie swoje zdjęcie na sześciokolorowym tle z podpisem: „Wszyscy ludzie są równie”, co możemy zobaczyć TUTAJ.

image


„Nigdy się tego nie wstydziłem”

Wróżbita w radiu oznajmił, że ze swoim partnerem jest szczęśliwy i chciałby zalegalizować związek, gdyby w Polsce było to możliwe. Stwierdził także, że na temat osób homoseksualnych mówionych jest dużo kłamstw.

- Ślub byłby ułatwieniem naszego życia, jeśli chodzi o sprawy spadkowe, notarialne czy medyczne. To przede wszystkim jest dla nas trudne, bo nie wyobrażam sobie sytuacji, żeby Tomek znalazł się w szpitalu, a ja nie mógłbym trzymać jego ręki – mówił Maciej Skrzątek. - Moi znajomi, przyjaciele, wszyscy współpracownicy czy dziennikarze, z którymi się spotykałem, wszyscy wiedzą. Ja się nigdy z tym nie ukrywałem, jeśli chodzi o kontakty bezpośrednie. I nigdy się tego nie wstydziłem, tylko uważałem, że to jest moje życie prywatne – dodał.

Wróżbita zdradził, iż nigdy nie spotkał się z obraźliwymi komentarzami na temat jego i partnera od najbliższych, którzy o związku mężczyzn wiedzieli od dłuższego czasu. Powiedział też, że rodzice traktują ich wraz z partnerem jak synów: „To nie są rodzice Tomka, tylko nasi i to jest piękne. Ja jestem w naprawdę szczęśliwym związku i może kiedyś weźmiemy ślub”.


Kim jest Wróżbita Maciej?

Maciej Skrzątek jest nazywany „najpopularniejszym polskim wróżbitą”. Współpracuje z telewizjami TVN i TVN 7. Napisał również dwie książki: „Życie zapisane w kartach” oraz „Numerologia wróżebna”.

Mężczyzna prowadzi konsultacje za pośrednictwem numeru telefonu oraz Skype. Specjalizuje się w tarocie, czyli metodzie poznawania przyszłości. Jest to 78 kart symbolizujących życie ludzkie. Pokazują stosunek do wszechświata, myśli, zmysły, intencje i zdarzenia, na które człowiek ma mieć wpływ, ale także – jak mówią wróżbici – są jedynie zależne od losu. Wróżbita Maciej na swojej stronie internetowej informuje, że przeprowadza analizy finansowe, uczuciowe, zdrowotne i biznesowe.

DS

Polecamy:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości