Maciej Karczyński
Maciej Karczyński

Służba w policji. "Złotym środkiem są koledzy, bo tu się gra zespołowo"

Redakcja Redakcja Wypalenie zawodowe Obserwuj temat Obserwuj notkę 3
Kulisy pracy policjanta, antyterrorysty, rzecznika prasowego Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Jak wygląda i czym może skutkować wypalenie zawodowe u funkcjonariuszy? Co może być dla nich odskocznią, skoro praca potrafi trwać 24 godziny na dobę.

- Byłem na przesłuchaniach, brałem udział w zatrzymaniach, widziałem płaczące żony i dzieci - mówi Maciej Karczyński. - To wszystko ma wpływ na człowieka.

- Na szczęście miałem swoją pasję - sport. I po pracy nie musiałem chodzić z kolegami na piwo czy wódeczkę i rozmawiać cały czas o pracy, i te złe rzeczy nie zostawały w głowie - dodaje w rozmowie.

Zobacz całą rozmowę z Maciejem Karczyńskim.


Zobacz: Renata Gabryjelska: "Dużo robiłam dla innych, a mało dbałam o siebie"

Organizatorem Kampanii jest Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, a jej inicjatorem Angelini Pharma.

Partnerami kampanii zostali Provident Polska oraz BAT Polska.

Więcej materiałów na naszej stronie kampanii „Wypalenie Zawodowe na celowniku".

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo