moje
moje
Malgor Malgor
396
BLOG

skoro się nas wywołuje, to...

Malgor Malgor Zwierzęta Obserwuj temat Obserwuj notkę 33

"Przytul psa dziada, kota wdowy,

Gdy chcesz, by dobrze ci się wiodło."

                                                        William Blake, Wróżby niewinności


znowu mnie Admini notką kuszą, że niby dzień kota? o opiekunce syberyjskiej jednak zapomnieli...

Skoro się nas przez pominięcie wywołuje, że to święto nasze, ale nie do końca, to - proszę:

już napisałam, że takim dwóm, jak nas trzy, to ani jeden z wielkich, znanych, zapisanych w podręcznikach i encyklopediach  kociolubów - nie sprosta;

na zdjęciach jest i czwarta osóbka, od małego chowana nos w koci nos;

image

dziewuszka znalazła dla kocic wiele zastosowań; najmilsze dla ucha i oka, np.: "Oczko, ganiamy się, a jeśli nie chcesz, to sama się będę ganiać"', "Plamcia-jęczydusza bez kapelusza"...


Oczywiście, pozdrawiamy sierściuchy i ich opiekunów:)


Uzupełniam o geoglif (i link do notki o porannej satysfakcji)


image


https://www.salon24.pl/u/malgor/1084241,jestesmy-tkanina-kultury



Przykroiłam prywatne zdjęcia, bo zgody na ujawnienie buzi nie dostałam:)



Malgor
O mnie Malgor

nie obrażam, czasem coś za szybko napiszę; albo - emerytką jeszcze nie jestem, więc nie hejtuję:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości