J.a-kobieta J.a-kobieta
221
BLOG

Wyjątkowe województwo?

J.a-kobieta J.a-kobieta Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

W lubuskim od długiego czasu liczba chorych jest na tym samym poziomie, czyli 87. Jak wytłumaczyć taki fenomen. Mają wyjątkowe szczęście, dobre geny, może jest jeszcze inna przyczyna. Za to dwa województwa wiodą prym w ilości zarażonych, mazowieckie i śląskie.

Aktualna sytuacja

Mój sąsiad traktuje te statystyki jak mecz Górnika z Legią, mając nadzieję, że to my wygramy, czyli Śląsk obejmie prowadzenie. Osobliwe to w sumie, ale skoro jest kibicem, to w jakimś sensie go rozumiem. Czymś mysi zastąpić rozgrywki ligowe i padło na taki ranking.


Poważnie rozważam powrót do firmy, bo praca w domu przestała mi się podobać. Poza tym, rozważam zmianę projektu, bo nie godzę się na naciski, które sprawiają, że rośnie we mnie irytacja, mimo osiąganych wyników.

image




J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka