J.a-kobieta J.a-kobieta
174
BLOG

Kogo ostrzega ministerstwo?

J.a-kobieta J.a-kobieta Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Jest ostrzeżenie z Ministerstwa Energii, że ze wzrostem cen wody podrożeje np. energia elektryczna, a końcowi odbiorcy, czyli m.in ja zapłacą za prąd więcej. Nie mam co zrobić z tym ostrzeżeniem, bo co najwyżej mogłabym zrezygnować z prądu, jednak i tak podwyżka dopadnie mnie gdzie indziej.

"Wzrost kosztów wytwarzania energii elektryczneji ciepła zostanie odzwierciedlony w cenach energii, ostatecznie obciążając polskie społeczeństwo i przemysł oraz wpływając na poziom konkurencyjności polskiej gospodarki" - ostrzega szef resortu energii Krzysztof Tchórzewski."

Nie wiem jak inni, ale ja płacę teraz za wodę miesięcznie 15.20 złotych, więc uważam, że dużo, a może być jeszcze więcej, bo Ministerstwo Środowiska wg. min. Tchórzewskiego źle wyliczyło stawki.

""Przy zastosowaniu wskazanych w rozporządzeniu stawek opłat jednostkowych, współczynników różnicujących, systemu naliczania opłat, skutki finansowe dla sektora energetycznego będą jednak wielokrotnie przewyższały ww. szacunki Ministerstwa Środowiska."

Jedni coś tam wyliczają, szacują bez porozumienia z drugimi i zadowoleni z "dobrze" wykonanej pracy niczym się nie przejmują, bo co ich może odchodzić inne ministerstwo i ewentualne podwyżki, nie mówiąc już o ludziach.

Nowy Rok powita nas  nowymi cenami, i na pewno nie niższymi. 



J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka