newspix.pl
newspix.pl
Marcin Tyc Marcin Tyc
1086
BLOG

Radosław Sikorski: Witold Waszczykowski był moją największą pomyłką kadrową.

Marcin Tyc Marcin Tyc Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 41

Podczas gdy Witold Waszczykowski rozmawiał z Robertem Mazurkiem na antenie RMF FM, były szef MSZ Radosław Sikorski na żywo, przy pomocy portalu społecznościowego Twitter komentował słowa ministra spraw zagranicznych w rządzie Beaty Szydło oraz rządzie Mateusza Morawieckiego.

Sikorski na bieżąco odnosił się do słów Waszczykowskiego, nie szczędząc ciętych ripost czy też w niektórych miejscach odsłaniając kuchnię pracy Witolda Waszczykowskiego. 

- Waszczykowski cudów nie dokonał, ale przynajmniej uzyskał dostęp do mojej skrzynki pocztowej na serwerze MSZ. Czytał moje mejle "po godzinach", ale nadal brak informacji, czy znalazł w nich dowody na mój udział w zamachu smoleńskim.

Poniżej pełny zapis z komentarza na żywo:


image



Marcin Tyc
O mnie Marcin Tyc

Absolwent Administracji Europejskiej. W przeszłości praca w roli statystyka w UEFA oraz w Przeglądzie Sportowym i Onet.pl. Polskie Towarzystwo Statystyczne I Historia Bez Cenzury. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka