BICO BICO
48
BLOG

POWSTANIE

BICO BICO Powstanie Warszawskie Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

KONTUZJA

Upadek mój z czwartego piętra i zatrzymanie się przypadkowe na trzecim. Wylądowanie przy pomocy Jasia. Dowleczenie się do domu i ułożenie. Gorączka 38⁰, opuchnięcie prawej nogi wskutek silnego rozbicia. Jestem na x dni obezwładniony. 

Kończymy budować kuchnię, tak że będziemy mieli do swojej dyspozycji: 2 pokoje sypialne, pokój jadalny, kuchnię i hol, wszystko o powierzchni około 10 m². Relacja Józefa Dudzińskiego, "robinsona"

MIASTO PRZEKLĘTE

Zasłuchany w rytm stuku, 

Wśród alei kamienic - 

Idę, chłonąc z trudnością oddech

ściśnionej przestrzeni.

Wbijam nogi powoli

W blok szarego cementu,

mnie ciągnie, jak magnes 

do miejskiego odmętu.

Piję trupi blask latarń,

które ludzie szaleni

postawili tu rzędem,

jak posągi szubienic.

I nasycam się wieścią,

Co mi echo w twarz ciska,

 - Rzucam w bruki przekleństwo:

miasto straszne jest z bliska.

Zbigniew Chałko.

BICO
O mnie BICO

Interesuję sie działalnością polskiego wymiaru sprawiedliwości, szczególnie władzą sądowniczą, a także orzecznictwem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura