miedziano-ruda miedziano-ruda
340
BLOG

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie!

miedziano-ruda miedziano-ruda Polityka Obserwuj notkę 10

Poszukiwany: Bronisław Komorowski

Zaginął w ciągu ostatnich kilkunastu godzin; rodzina i przyjaciele podejrzewają, że przyczyną mógł być wstrząs wywołany silnym stresem.

Poszukiwany cierpi na niebezpieczną chorobę: Pląsawicę umysłową, objawia się ona arcyboleśnie m. in. maniakalnym opowiadaniem o siekanym mięsie.

Znaki szczególne to charakterystyczny wąsik a la "gajowy", oraz brzuszek bardzo użyteczny podczas licznych polowań (podtrzymuje strzelbę); polowania sę elementem terapii Zaginionego.

Wszystkich, którzy mieli kontakt z Poszukiwanym, mogą mieć informacje na temat miejsca jego przebywania lub stanu zdrowia proszeni są o kontakt z redakcją.

P.S. Witam serdecznie wszystkich blogerów i osoby odwiedzające serwis. Moja przygoda z tym miejscem rozpoczęła się od czytania Waszych wpisów, potem trochę dorosłam i rozpoczęłam przygodę z komentowaniam. Aż w końcu przebrała się miarka i poczułam potrzebę napisania własnej notki. Moja pobudka jest jak najbardziej szlachetna: ODNAJDŹMY pana prezydenta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka