miedziano-ruda miedziano-ruda
597
BLOG

Homo Tuskus

miedziano-ruda miedziano-ruda Polityka Obserwuj notkę 14

Dziś w Salonie Politycznym 3 gościem Michała Karnowskiego była Julia Pitera (gratuluję stalowych nerwów panu redaktorowi). Padło tam wiele interesujących kwestii, a ja chciałam poruszyć tylko jedną. Mianowicie, pani Pitera odkryła nowy gatunek człowieka, o tak, tak jej osiągnięcia sięgają nie tylko wyżyn politycznych, ale i antropologicznych.

Powiedziała o premierze "człowiek myślący", jak ktoś nie wierzy niech sam się przekona.

Do tej pory znaliśmy np. homo erectus - człowiek wyprostowany;

Ale jak nazwać nowego myślącego człowieka Donalda? Homo tuskus? Homo donaldus? A może chamo tuskus?

Może ktoś z was mi pomoże w określeniu nazwy, bo niestety na studiach jak była łacina często chorowałam*.

*to informacja specjalna dla mojej młodszej siostry, która jest w wieku przedmaturalnym, a która czyta tego bloga. Kochana, jak dobrniesz do miejsca z inf. o moich wagarach to czytaj wybiórczo, albo omiń. Jeśli się nie da to potraktuj jako "fakt medialny", który czasem do rzeczywistości ma się nijak, to jak z prawdą objawioną, że wszystko jest winą Kaczyńskiego, Kościoła i bobrów (kolejność zależna od sytuacji). 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka