po miedzy
po miedzy
po miedzy po miedzy
317
BLOG

Taśmy Kaczńskiego - Pomnik Bliźniaków w ruinie?

po miedzy po miedzy PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

Taśmy są autentyczne:

(...)

JK – Powiedz mi, czemu ty chodzisz w spodniach, które wyglądają jak obdarte z piżamy te...

T – To jest moda, nowa moda.

JK – Ja cię nie mogę.

T – Teraz jest urlop, czas urlopowy, więc wiesz (śmiech), na luzie, upał jest (śmiech), rano byłam jeszcze u koleżanki.

(...)".

Całość.

Trzeba przeczytać bo na S24 będą przysłowiowe fragmenty przysłowiowo wyjęte  z przysłowiowego kontekstu...

Nie to co mówili ale, że dali się nagrać!?

Jaroslaw K. jako Prezes partii (!) PiS jest zaiste biegły w prowadzeniu dzialalności gospodarczej w imieniu Spółki Srebrna, w Zarządzie której nie zasiada (!).

Patryk Jaki zawalił sprawę - gdyby wygrał w Wawie inwestycja by ruszyła, austriacki biznesmen nie zostałby oszukany, Pałac Kultury byłby przewyższony a taśmy by się kurzyły...


P.S.  Skromnie ale godnie:

 "w rozmowach projektowane wieże nazywano "bliźniakami" lub "K-Towers" – od nazwiska braci Kaczyńskich.
 (...)
 To oczywiście nazwa robocza, a finalna inwestycja – gdyby doszła do skutku – wcale nie musiałaby funkcjonować pod taką nazwą. Tym bardziej, że z nagranych rozmów jasno wynika, że Srebrna nie chciała być kojarzona z budową wieżowców. Jednak już nawet ten roboczy wybór nazwy daje do myślenia." (na Temat).



po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka