po miedzy po miedzy
97
BLOG

Po ułaskawieniu zbiórka na pomnik "Markowi FALENCIE - NARÓD" ?

po miedzy po miedzy Polityka Obserwuj notkę 1

„W hiszpańskim więzieniu »gnije« człowiek, który wierzył w sprawę pt. Polska uczciwa i sprawiedliwa...:

(pisze Falenta do Prezydenta)

...

ON KOCHA POLSKĘ!


Inwokacja Falenty do bogini Temidy, pisana w podróży powrotnej do Polski z Kraju Hiszpańczyków (fragment, szkic):


Tak więc powracam cudem na Ojczyzny łono !

By Twą sycić, Temido duszę utęsknioną

Do tych pagórków zrytych, do tych łąk wysuszonych,

Szeroko nad mętnawą Wisłą rozciągnionych;

Do tych pól jednolitych GMO rozmaitem,

Poczernionych spaliną, srebrnych flaszką z żytem

Gdzie z kibolską łysiną bejsbolowa pała

Gdzie jest mi już od trzech lat wdzięczna Polska cała

(Gdzie w białej jak gryka celi długo nie zabawię

Bo mię zimą pewnikiem Jędrek ułaskawi)


po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka