Michał Jaworski Michał Jaworski
326
BLOG

Frykcja Biniendy

Michał Jaworski Michał Jaworski Polityka Obserwuj notkę 0

"In the simulation, the fuselage has a large mass that is modelled as a rigid plate moving at a constant velocity having horizontal and vertical components. A contact surface is created between the fuselage (plate) and the structure of the door, and it is assumed that the door contact points may slide with respect to the surface of the fuselage plate, where the coefficient of friction between door and fuselage is 0.9. The initial velocity of the door is assumed to be zero so that the contact points will slide on the fuselage surface; the velocity of the contact points must increase to 75 m/s, the same velocity as the horizontal velocity of the fuselage. The typical curve for the horizontal velocity of a contact point of the door is shown in Figure 12, which demonstrates the level of variation of velocity of the sliding over the fuselage elements of the door from 20 m/s to 75m/s due to friction, damage and deformation of the door structure."

"W symulacji kadłub ma dużą masę  modelowaną jako sztywna płyta poruszająca się ze stałą prędkością mającą  poziome i pionowe składowe. Powierzchnia kontaktu jest  utworzona między kadłubem (płytą) a strukturą  drzwi i zakłada się, że punkty styku drzwi mogą  ślizgać się względem powierzchni płyty kadłuba, gdzie  współczynnik tarcia między drzwiami a kadłubem wynosi 0,9.  Zakłada się, że prędkość początkowa drzwi wynosi zero, więc  punkty kontaktowe będą ślizgać się po powierzchni kadłuba; prędkość  punktów kontaktowych musi wzrosnąć do 75 m / s,  takiej samej prędkości co pozioma prędkość kadłuba. Typowa krzywa dla prędkości poziomej punktu styku  drzwi jest pokazana na rysunku 12,

image

który pokazuje  poziom zmienności prędkości przesuwania się po kadłubie  elementów drzwi od 20 m / s do 75 m / s z powodu tarcia,  uszkodzenia i deformacji konstrukcji drzwi."

 "Hence, the door on the Tu-154M at the crash site had to be accelerated to the ground by a force that produced a vertical velocity of 125 m/s—which is more than 10 times faster than the velocity of the falling fuselage—while reducing its horizontal velocity component in comparison with the horizontal velocity of the fuselage. The real door impacted the ground with the front long edge and was fully embedded in soft soil best represented by the Carson Sink Wet soil model, leaving as the only possible scenario of an impact resulting from an explosion as the most likely cause of required high vertical velocity of the door."

 "Dlatego drzwi Tu-154M na miejscu katastrofy musiały być przyspieszane do ziemi przez siłę, która wytworzyła pionową prędkość 125 m/s - która jest ponad 10 razy większa  niż prędkość spadającego kadłuba - jednocześnie zmniejszając jej  składową  poziomą w porównaniu z poziomą  prędkością kadłuba. Prawdziwe drzwi uderzyły w  grunt  przednią długą krawędzią i zostały całkowicie osadzone w   miękkiej glebie którą najlepiej reprezentuje model Carsona mokrej bagnistej gleby, pozostawiając jako jedyny możliwy scenariusz zderzenie  wynikające z eksplozji jako najbardziej prawdopodobną przyczynę  wymaganej dużej prędkości pionowej drzwi"

Po pokazaniu przez podkomisiów smoleńskich  wyników symulacji  Wichita People  wstrzeliwania w ziemię drzwi samolotowych inni szatani zwrócili uwagę na nieadekwatną do katastrofy smoleńskiej prędkość poziomą drzwi 20 m/s*  wobec rzeczywistych około 70 m/s. Niezawodny podkomiś Binienda z miasta Akron wytłumaczył naukowo ten fenomen używając jak zwykle** programu LsDyna i chińskiego doktoranta oraz pomysłowości szczeniaka przyłapanego na grzebaniu w rozporku tłumaczącego z wdziękiem że to nie rozporek, nie jego siusiak a w ogóle to jest genetyczną dziewczynką.
Bo oto drzwi wystrzelone z kadłuba z prędkością ponad 125m/s w bok następnie ślizgają się po kadłubie ze współczynnikiem frykcji 0,9***, w ten sposób zwalniając z 75m/s do około 20m/s choć kadłub przecież zachowuje swoją prędkość 75m/s.****

_______________________

Rozpoznaną przez innych szatanów przyczyną manipulacji prędkością poziomą jest, iż przy rzeczywistej przeciwne drzwi, o których Binienda i Jorgensen mówią, że też wystrzeliły jak korek od szampana, zaleciałyby w okolice pasa startowego.

** Binienda przy u życiu dyny symuluje również rozstrzeliwanie brzózek walcem monolitycznym.

*** wspólczynnik tarcia określałby siłę, z jaką kadłub rozpędza drzwi, gdybyśmy znali siłę dociskającą drzwi do kadłuba. Ale po pierwsze drzwi w kierunku poziomym już są rozpędzone do prędkości kadłuba a po drugie nie ma dobrego sposobu określenia takiej siły. 

****image



Bardzo były fizyk teoretyk, do 1982 pracownik naukowy. Autor referatu na I Konferencji Smoleńskiej. Dzisiaj sam zdziwiony, skąd w tym temacie i miejscu się znalazł. Archiwalne notki: http://mjaworski50.blogspot.com/ Odznaczony Krzyżem Wolności i Solidarności ale też podejrzany o przynależność do niedorżniętej watahy współpracowników gestapo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka