Zajrzeć w niewidzialne...
Zajrzeć w niewidzialne...
Moja Wiara.pl Moja Wiara.pl
557
BLOG

Dlaczego Pan Jezus przeklina drzewo na którym nie zalazł owocu ?

Moja Wiara.pl Moja Wiara.pl Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Tak mnie dzisiaj zapytano i przy okazji stwierdzono, co to drzewo jest winne? - Przecież nawet nie był to czas na owoce z tego drzewa...

Drzewo symbolizuje ludzi, ale nie wszystkich ludzi, a takich, którzy powinni wydawać owoce, Pan przybywa i stwierdza, że nie ma owoców...

Niby prosta sprawa, ale na jedną rzecz warto zwrócić szczególną uwagę, Pan przybył nie w porę... Następuje zdziwienie, jak to?! Przybywasz w złej porze,  mój czas na wydanie owoców jeszcze nie nadszedł... Przecież dopiero co dorosłem, albo: dopiero założyłem rodzinę, albo - przecież wpierw muszę uskładać na jakiś kąt, gdzie mam mieszkać?

Potem wezmę się za sprawy duchowe i przyjdą owoce!

Owoce wydam później, gdy będę gotowy, zabezpieczony, albo, gdy do tego dojrzeję...

Teraz Panie przychodzisz? Przecież to  nie moja pora !

Pan przybędzie w czasie niedogodnym dla wielu, jeśli twoje owoce będą mizerne, albo nie będzie ich wcale, będzie już za późno na poprawę, zwróćcie uwagę, w jaki sposób Pan Jezus zwraca się do drzewa, gdy nie znajduje na nim owocu, gdy je przeklina... Nie chciłbyś być na miejscu owego drzewa... Pan " jest gniewny ".

Nie jest miło, Pan Jezus w tym momencie nie jest łagodny, teraz nie jest taką postacią, jaką ludzie sobie z reguły wyobrażają... Tak samo, nie będzie miły dla ludzi u których nie znajdzie owocu w czasie Jego nadejścia...

Jeśli jesteś zakorzeniony w Chrystusie, jeśli otrzymałeś wiarę i Łaskę, nie odkładaj najważniejszej sprawy " na potem ", Pan Jezus przyjdzie w porze, której się nie domyślasz i może zastać cię " Bez owoców", nie odwlekaj, działaj, głoś Ewangelię w czas dobry i w czas zły, bądź gotowy każdego dnia stanąć przed Synem Bożym, po co masz płakać i zgrzytać zębami widząc co utraciłeś ?

Nie myślmy, że możemy wydawać owoce, gdy będzie nam to wygodne, gdy załatwimy inne sprawy, nigdy nie będziemy mieli tak, że wszystko będzie doskonale poukładane i będziemy mogli "coś tam " zrobić dla Pana...

" Szukajcie wpierw spraw Króelstwa..." , Pan nadejdzie niespodzianie i od ciebie zależy w jakim stanie cię zastanie.

TO nie są żarty, żyjemy w czasach, gdy należy szeczególnie wypatrywać nadejścia Pana Jezusa, weź te słowa do siebie i je zachowaj, oby Bóg udzielił Ci swojego wsparcia, będzie bardzo Ci potrzebne.

Allelujah!

Wierzę w Jezusa jako w Syna Bożego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo