Muki Muki
625
BLOG

Płyn Antybakteryjny.

Muki Muki Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 33

myślałem że ktoś poda skład prostego płunu  antybakteryjnego możliwego do wykonania w domu i co?
ano ......g.....
wiec podam wam coś co może wam pomóc.


250 ml alkoholu 40-45% - czysta wódka bez zadnych syfo dodatków.
250 ml octu 10%
100 ml wody najlepiej takiej z filtra. lub  wygotowaną i ostudzoną.
100 ml mydła w płynie.

bez jaj to naprawdę dobry i bardzo skuteczny płyn antybakteryjny.  i w zasadzie wszystko macie w domu.
Kto nie ma mydła w płynie skrobie szare mydło i rozpuscza w niewielkij ilosci wody tak aby woda była głęboko mleczno biała.

Mam nadzieje ze powieci mi czy wykonalisćie ów płyn. wielu i nie jednemu może pomóc i to bardzo.

Muki
O mnie Muki

Wydaje się, że jestem podróżnikiem, po czasach i kartach zamierzchłej historii. W mym zainteresowaniu leżą dokonania prastarych ludów, Sumeru – Indii – Egiptu – Azteków – Majów. I część zwana Mitologią w dokonaniach i osiągnięciach astrofizyczno - geodezyjnych. Uwielbiam, kryptografie i kryptologie, poszukując dnia wielkiej przepowiedni, w którym ma odejść stąd ród Adamowy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości