Muki Muki
391
BLOG

Nie wybrany ""Prezydent"" Grodzki w przemówieniu do Narodu Polskiego.

Muki Muki Rozmaitości Obserwuj notkę 15

Wysłuchałem owego przemówienia i apelu do Narodu Polskeigo na tle flag Polski i UNI. w TV TVN 24 Bis, w stylu prezydenta Dudy.

Ale pan Grodzki był porazająco fatalny w swym wystąpieniu.

Mnie poraził  bełkot przemówienia. Ten pan powinien włożyć kitel i ratowąc polaków na szpitalnych salach. Porażający bełkot błagajacy o ratunek dla porazajaco przegrywajacej stronie kandydatki PO, ktora zajmuje ostatnie miejsce i procentowo nawet nie powinna się pojawiac na ekranach TV.

Wstyd to mało powiedzieć, to sromotna porażka PO.  - Tak jak powiedziałem - nawet pamieć po nich nie pozostanie,,,,tak samo jak po Samoobronie.......Wszyscy inni kandydaci powinni z radością grzmieć za taki styl przedstawienia porażki PO w ramach TV.     

Muki
O mnie Muki

Wydaje się, że jestem podróżnikiem, po czasach i kartach zamierzchłej historii. W mym zainteresowaniu leżą dokonania prastarych ludów, Sumeru – Indii – Egiptu – Azteków – Majów. I część zwana Mitologią w dokonaniach i osiągnięciach astrofizyczno - geodezyjnych. Uwielbiam, kryptografie i kryptologie, poszukując dnia wielkiej przepowiedni, w którym ma odejść stąd ród Adamowy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości