Drachenstein Drachenstein
174
BLOG

Nie śmiejcie się ze smoka wawelskiego!

Drachenstein Drachenstein Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Nie śmiejcie się z bajecznej historii pokonania smoka wawelskiego! To był kiedyś wielki mit narodowy - symbol zwycięstwa nad złem.

Dziś przydałby się taki smoczy pogromca. Polska czeka na swojego Kraka, który pokona tego współczesnego smoka: korupcję, złodziejstwo, butę, chamstwo, oprawców, ciemiężycieli i demoralizatorów Narodu Polskiego!


Moja opowieść o tym trwa ok. 5 min, więc może będziesz wspaniałomyślny i wysłuchasz ku chwale pogromców smoków, tj. rycerzy! Polacy to rycerski naród.

Link strony autora: Marek Sikorski i jego książki

.


.




 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura