nickto nickto
163
BLOG

Odpowiedź dla Natanaeli

nickto nickto Polityka Obserwuj notkę 6

Natanaela zapytała "Co to jest duch?", tutaj: https://www.salon24.pl/u/nickto/1312967,ateista-w-sloiku#comment-24626994 .

Zapytała, a ja nie odpowiedziałem. A powinienem. Nie wiedziałem jednak jak zdefiniować ducha (z małej litery). Czułem, że powinienem odpowiedzieć, ale i teraz nie znam ogólnej definicji ducha. Dziś, po namyśle, mogę odpowiedzieć tylko "by exemple", ale za to ściśle, "matematycznie", poniżej podaję wzór na "obliczenie" przykładowego ducha:

duch (Twój Natanaelo) = Ty - Twój trup.

Trzeba pamiętać, że wynik tego odejmowania nie jest constans - zarówno odjemna jak i odjemnik ciągle się zmieniają (póki co). 

nickto
O mnie nickto

Jestem pszczelarzem (coraz bardziej).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka