quwerty quwerty
714
BLOG

Jak Lasek z Artymowiczem na spółkę kłamali na temat "katastrofy" w Smoleńsku.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

To jest zdjęcie  z materiału Zespołu Macieja Laska

- niemożliwe , aby tego zdjęcia nie widział.

  Na zdjęciu widzimy spory  fragment konstrukcji  samolotu  wyrzucony daleko poza wrakowisko(  biało-czerwona  taśma wyznacza teren wrakowiska)


Jest fizycznie niemożliwe  ,aby w "zderzeniu  o małej energii" -  jak to w raporcie  określił  dr Maciej  Lasek-  mogło do czegoś takiego dojść; wie o tym dobrze także profesor  Uniwersytetu w Toronto Paweł Artymowicz;

który od lat współpracuje  z  doktorem  Laskiem;

pomimo tego od lat wprowadzają w błąd społeczeństwo, co do rzekomego przebiegu tego zdarzenia- tak naprawdę wciskają na siłę  narracje rosyjską, ignorując fakty i Fizykę.


image

image


 Gdyby  ten fakt  - pokazany na zdjęciu  Komisja  Laska  uwzględniła  w przygotowywanym  raporcie - co było  ich psim obowiązkiem- to raport nie miał  by prawa  ukazać się  w wersji  jaką  znamy.

...tu sąsiednie zdjęcie - można zlokalizować  to miejsce względem centrum  wrakowiska.

image


i dalsze zdjęcie, które  już pozwala na bardzo  dokładną lokalizacje miejsca spoczywania  wyrwanego fragmentu płatowca

http://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/f/2010-04/itwl/platowiec/P1010483.JPG


- Co tam się wydarzyło ?

- Jaki był przebieg tej "katastrofy" ?

- miejmy nadzieję , że się wkrótce dowiemy.


*******************


Materiały  pomocnicze  dla  Zespołu  Macieja  Laska.

- Zderzenie  o małej  energii  i jego  skutki w aspekcie  Fizyki  i wiedzy z zakresu  wytrzymałości  materiałów,  łopatologicznie  obrazkowo  pokazane:


Katastrofa  podobnego  samolotu  -Boeing 727  przy  znacznie  większej prędkosci:  zderzył  sie ze wzgórzem  , 8km od lotniska

w trakcie  manewru  go-around, odchodzenia  na drugi krąg, prędkośc  znacznie  ponad 300 km godz, silniki  na pełną  moc.


Co  zostało  z samolotu ?  ( pożaru nie było)

image

image

Z praw  fizyki, własności  wytrzymałościowych  wynika , że  przy zderzeniu  o małej  energii  ( prędkość  rzędu  280 km/h)

mały kąt  zderzenia-  spora część  kadłuba pozostaje  w  całym obwodzie-  nie rozpada  się  na drobne  fragmenty .


W tej katastrofie  Boeinga 727 przeżyło  27  osób  ze  105 na pokładzie.

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (12)

Inne tematy w dziale Polityka