Komisje MAK/Laska podały Publisi , że skrzydło zderzyło się z brzozą ale nie zbadano tego, nie sprawdzono- kazano przyjąć na wiarę.
Pokazuję dalsze fakty , które przeczą narracji MAK/Laska.


nie ma śladu zdzierania powierzchni zewnętrznej.
Tam gdzie wbite są blaszki to powinien być pas w który uderzyło skrzydło. a więc to zdzieranie powierzchni jak to przedstawiłem wyżej na schemacie winno mieć właśnie tu miejsce; to jak uderzenie potężnym rylcem , dodatkowo mającym ostre krawędzie powstające przy miażdżeniu konstrukcji skrzydła, rylec uderza z prędkością 270 km/godz- musiał by pozostawić ślady swego działania-których nie ma.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka