quwerty quwerty
460
BLOG

Nie zniknęło - opublikować bzdurne wyliczenia Laska dotyczące parametrów lotu.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 23

 Brał pieniądze  za  przygotowanie  raportu;  z Załącznikami  włącznie.

Brał pieniądze  za  "wyjaśnianie "  opinii  publicznej technicznych zawiłości  raportu.

Firmował  to wszystko.

Nadal  upiera sie , że  komisja  wykonała pracę  fachowo.


 Podkomisja  winna  opublikować  wyliczenia  parametrów  ostatnich chwil  lotu  Tu-154  jakich  rzekomo  dokonała  komisja  Laska  złożona  z najlepszych w Polsce  specjalistów z  zakresu  lotnictwa  wspartych przez  stosowne  zaplecze  naukowe  i techniczne reprezentującą  polską  wiedzę .


  Pierwsze  pytanie:

-  czy rzeczywiście komisja  Laska  cokolwiek wyliczała  czy tylko  wpisała do  Załącznika  nr  4 takie parametru  lotu jakie  pasowały  do narracji  rosyjskiej , która  została przyjęta  przez  stronę  polską.

Patrząc  na  te bzdurne  dane trzeba w to wątpić.


Ale jeśli  rzeczywiście  wykonano takie wyliczenia  to  warto podać opinii publicznej  - kto  je wykonał:

-  nazwisko/a, imię/imiona, tytuł  naukowy- jeśli  posiada...


Chodzi  o

  Załącznik nr  4  Geometria  zderzenia  samolotu


https://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/rkm_zal.pdf

Tabela  1,   strona  2/14


Czytamy:

Parametry lotu samolotu Tu-15M nr 101 oraz wartości identyfikujące położenie jego organów sterowania w siedmiu charakterystycznych punktach (* parametr wyliczony) 

Zaglądamy  do parametrów  wyliczonych:

są tu  albo oczywiste błędy  albo celowo  naciągane  dane  w  celu wiadomym tylko komisji  Laska:

parametry wyliczane *)  to  kąt przechylenia  od 6:40:04,5  do  5:40:07,5

oraz  kąt pochylenia i kąt  natarcia w momencie zderzenia  z ziemią.


 W połączeniu  z innymi  danymi wpisanymi w Tabelę przez  Zespół  Ekspertów  Laska,

tworzą  mieszankę  wybuchową ;

- i tak:

Koniec zapisu QAR ;  czas  wg  UTC  06:41:05,5   odległość od progu  pasa:   625 m

   zderzenie z ziemią;  czas  wg UTC  zderzenie z ziemią  06:41:07,5     odległość     535 m

wg tych danych:

prędkość  samolotu  na tym odcinku:  162km/h


Brzoza oderwanie fragmentu lewego skrzydła 06:41:02,8       855 m   kąt  pochylenia  12,8     kąt  przechylenia  2,5

Zmniejszenie obrotu wolantu - koniec próby utrzymania lotu bez przechyleń 06:41:04,5      795m    kąt  pochylenia   20      kąt przechylenia 90*

wg  tych danych:

prędkość  samolotu  na tym odcinku: 127 km/h


-

Jeżeli  wychodzą  takie  bzdury  to zapewne  i wyliczane wartości  kąta przechylenia zostały  wzięte  dosłownie- 

"z  powietrza".

 Wg  tych ekspertów  między 625m od pasa  a 535 m od pasa samolot , czyli na odcinku 90 m samolot Tu-154  zwiększył kąt  przechylenia o 25 stopni.


 Jest  tam tego więcej...tej  tfurczości


oto  wykres zmiany kąta  przechylenia w funkcji  odległości   wg danych z Załącznika  nr  4


image

  Najpierw prędkość  przyrostu  kąta  przechylenia  rośnie  potem  spada  potem rośnie  gwałtownie, potem gwałtownie  spada- w dwóch miejscach  się  zatrzymuje.


Pora  na Prokuratora.






quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka