18 obserwujących
697 notek
579k odsłon
115 odsłon

Sprzeczne dane odnośnie parametrów lotu Tu-154 w ostatnich sekundach.

Wykop Skomentuj2


           Podkomisja  i my blogerzy  udowodniliśmy,

że narracja MAK  wsparta przez Laska

jest kłamstwem.


Bardzo  skrupulatny  bloger  Gwant podaje :
0 8:40:56.3 w odległości około 1100 m nastąpiła pierwsza kolizja z drzewem.
Kąt pochylenia wynosił wtedy około 3 stopnie.
Obliczeniowy kąt natarcia wynosił około 8.1 stopnia.

Prędkość pionowa baro (sink rate) była wtedy rzędu -

0.5 m/s (opadanie).


Zapewne  te dane  są prawdziwe.


   Wg   zweryfikowanego  , oficjalnego  stenogramu  w tym momencie prędkość  pionowa (sink  rate)

  była  ok. 7 m/s

Jak wynika  ze stenogramu ok. 1,7  sekundy  wcześniej , gdy  samolot był na wysokości  20 m nad ziemią  , względna  prędkość zniżania  wynosiła ok. 10m/sek - co  sekunda był 10 m niżej :
8:40:52,4  -    40 m
8:40:53,8     - 30m
8:40:54,6   -   20m
ponieważ teren się wznosił (  ok. 4m/100m) więc bezwzględna  prędkość  opadania wynosiła  ok. 7,5 m/sek

tak jak to podano w raporcie  MAK:
raport MAK p.3.1.5.1
Po minięciu dalszej radiolatarni za pomocą kółka SPUSK-PADJOM  ustanowiono kąt pochylenia, który skutkował prędkością

opadania  7-8,5m/s

   Z kolei  wg bardzo  byłego  fizyka Jaworskiego:

Na wysokości 10 m nad ziemią samolot

miał prędkość pionową bliską zeru

co wynika z zapisu parametrów, w tym ustawienia steru wysokości.
 Z kolei wg MAK:
Zestawienie działań załogi ze szkicem miejsca zdarzenia lotniczego wykazuje, że aktywne działania w sterowaniu rozpoczęły się w chwili pierwszego zderzenia samolotu z przeszkodą
na rzeczywistej wysokości około 10 metr
ów, (!!!!)

Rzeczywista  odległość od  progu pasa  ,gdy  byli  na wysokości  10 m  nad  terenem to

ok. 1100m !!


Która  wartość  prędkości  zniżania w tym miejscu  jest  prawdziwa ???



Wykop Skomentuj2
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka