quwerty quwerty
120
BLOG

Dowody fizyczne, materialne, że narracja MAK/Laska jest kłamstwem.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1


                                                                                                                                                                           Tak jakoś wyszło,

                                                                                                                                           że okazałem się jednym z najlepszych w Polsce

                                                                                                                                                                  analityków  katastrof  lotniczych.


Ludzie wolą  utrwalone kłamstwo

od  niewygodnej  prawdy-

gdyż musieliby się przyznać

że się mylili.


  
Jeszcze  raz wróciłem do  raportu  z tej katastrofy, której  przebieg  był bardzo podobny do oficjalnej  narracji MAK/Laska  a skutki  diametralnie  różne.

 Samolot przy podejściu  do lądowania w złych warunkach  meteorologicznych ( porywach wiatru  w tym prądach zstępujących- tu jest zasadnicza  różnica)  przy złej widoczności    zaczepił  skrzydłem  o maszty  naprowadzania  , utracił  końcówkę  skrzydła  i spadł w pozycji odwróconej.

https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Reports/AAR7608.pdf


  Wystarczy  dokładnie  porównać  oba zdarzenia  i  wnioski  są  jednoznaczne:
    

Skutki   katastrofy  samolotu Boeing-727  na lotnisku  Kennedy w Nowym Jorku  – podobnego  samolotu , katastrofa  o podobnym przebiegu jak narracja MAK/Laska  w sprawie Tu-154  w Smoleńsku- jednoznacznie  dowodzą, że  owa narracja jest zmyślona, fizycznie niemożliwa – została skonstruowana  dla przykrycia  rzeczywistego  przebiegu  tego zdarzenia – zamachu.

  Nie da się oszukać  praw  fizyki-

nie można  zignorować, pominąć  wiedzy  z mechaniki czy wytrzymałości  materiałów.
 Kto  ma orientacje  w tych dziedzinach  ten widzi  to momentalnie; kto nie ma  może  wesprzeć się przykładami- jak ten który  ja przytaczam; wcześniej  podałem jeszcze kilka podobnych ;  opiniami ekspertów ( też bywają różne…)  a najlepiej  symulacją komputerową rozpadu  samolotu wykonaną  przez NIAR  Wichita- tam obrazkowo pokazano  co powinno było  zostać  z samolotu  Tu-154  , gdyby  w Smoleńsku  doszło  do katastrofy  typu  CFIT  jak wg  narracji MAK.


  Tym jednoznacznym dowodem , że narracja  MAK jest  kłamstwem  jest fakt , że  w katastrofie  podobnego  samolotu  Boeing-727  , który  spadł w pozycji  praktycznie odwróconej ( well in excess  of 90 degrees) –końcowa  cześć  kadłuba zachowała  się w całym  obwodzie – pisałem o tym  od roku  2010 – że w warunkach  zderzenia jak wg narracji MAK  tak powinno być !!

Nie tylko to; dodatkowo: 
 14  osób zajmujących  fotele w tej  części  kadłuba przeżyło
- nie dość  tego:
osoba  z personelu  pokładowego  sama  wydostała się z  wraku !

Tymczasem na  wrakowisku w Smoleńsku  końcowa  część   przedziału  pasażerskiego  jest  rozdrobniona w drobny MAK ; mogło się stać tak tylko wskutekwybuchu i/lub innych działań  osób trzecich.

Na domiar złego – dla  niby  ekspertów Laska-  którzy  patrzyli na stan wraku  w Smoleńsku  jak cielę na malowane  wrota- w ogóle nie kojarząc  o co tu może chodzić .

zachowały się w całości  nie tylko  fotele, ale i całe  zespoły  foteli(  złączony ze sobą rząd  foteli)
które  tylko oderwały  się od podłogi.

O czym pisałem w notkach, np.

https://www.salon24.pl/u/niegracz/942761,fotele-dowod-ze-narracja-mak-laska-jest-konfabulacja-katastrofa-tu-154


Jest zdjęcie  niby eksperta  Laska,  który  patrzy na  stos  rozwalonych foteli –drapie się po głowie- ale ni w ząb nic nie kojarzy.


  Na domiar  złego  - szczególnie  dla pseudo-ekspertów  to jest  ignoranta  technicznego, bardzo  byłego  fizyka  Michała  Jaworskiego  oraz profesora  astrofizyki  Pawła  Artymowicza – którzy konfabulowali  jakoby do takiego  rozdrobnienia  wraku  w Smoleńsku przyczyniły się drzewa - a w  szczególności –jarząbek ,  to  ów Boeing 727  spadł w miejscu  zalegania  sporych  głazów ( na załączonym  zdjęciu)  

https://zapodaj.net/0995d9b645d13.jpg.html


I jakoś  owe   głazy – znacznie potężniejsze  od pni  drzew – nie rozwaliły w drobny  MAK tylnej  części kabiny  pasażerskiej Boeinga.

- Dziękuję za uwagę.


***


P.S. Dość  późno  zacząłem  publikować  notki na Salonie 24.

Przedtem -od  razu po katastrofie- udzielałem  się na forum katastrofa  w Smoleńsku  na portalu  Gazeta.pl.

-  bardzo szybko tamto forum zostało zdominowane  przez  wyznawców  narracji  rosyjskiej  a  wsparł tych hejterów  you-know-who  - najpierw  anonimowo  a potem   jako profesor  astrofizyki  Paweł  Artymowicz z Uniwersytetu  w Toronto.


  Nie  zamierzałem pisywać na Salonie i rzadko  tu  zaglądałem;  przeczytałem  np. parę notek  Rexturbo i dyskusje pod nimi;  wtedy   strefa  Katastrofa  była tu bardzo  żywa, ścierały  się różne  opinie; byłem przekonany  , że z czasem  zwyciężą opinie  racjonalne.


Zdecydowałem  sie tu publikować - gdy  zauważyłem, że  narasta  hejt przeciwko tym którzy ośmielą  się podważać   narracje  MAK; poza tym miałem  i mam coś jeszcze  rzeczowego do przekazania.

  Przedtem,  lata temu  uważałem , że  w Polsce  jest co najmniej kilkadziesiąt tysięcy  osób, które mają  wiedzę odpowiednią  do  pokazania  że raport MAK to humbug,  manipulacja- co od początku  było jaskrawo  widoczne.


Jednak  okazało się , że  nawet wybitni  specjaliści  ze swych wąskich  dziedzin z reguły  nie chcą ? nie potrafią ? wnieść  wiele  do tematu  rozwiązywania  zagadki  smoleńskiej.


 Ja sam z pozycji  blogera, i korzystając tylko z jakiejś tam  orientacji w kwestiach technicznych , dociekliwości - znalazłem wiele  niezgodności  krytycznych  które  jednoznacznie  pokazują, że narracja MAK  wsparta  przez  Laska  jest kłamstwem.





quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka