Skutki katastrof "o małej energii" - jak prawidłowo zaklasyfikował "katastrofę" w Smoleńsku dr Maciej Lasek są znane, zarejestrowane na licznych fotografiach.
Tylko, że skutki zderzenia samolotu Tu-154 z podłożem , w tym drzewami zupełnie nie pasują do nawet skrajnych przypadków z innych zdarzeń lotniczych.
Np. fotele; w przypadku smoleńskim powinny przetrwać w całości połączone ze sobą zespoły foteli, przynajmniej z części końcowej kadłuba.
Nawet w katastrofach o znacznie ostrzejszych parametrach takie zespoły foteli są znajdowane w całości, uszkodzone- ale razem.
"Katastrofa" w Smolensku jest jedyną w historii katastrof lotniczych, w wyniku której wszystkie zespoły foteli rozleciały się w drobny MAK: fotele oddzieliły sie od siebie;
nie tylko- jest jedyną w historii , w wyniku której wszystkie zespoły foteli , wszystkie fotele oddzieliły sie od podłogi.
Tak wyglądają zespoły foteli Tu-154 i ich mocowanie do podłogi:
Tak wyglądają zespoły foteli po katastrofach o znacznie ostrzejszych parametrach niż w Smoleńsku :
A tak wyglądają fotele po "katastrofie " w Smoleńsku:
Ktokolwiek widział? , ktokolwiek wie...
Gdzie podziały się stelaże z duraluminium łączące fotele ?
To schematycznie przedstawione 96 foteli.
- Ile z nich było uszkodzonych i w jakim stopniu.
- Czy były choć pojedyncze fotele z resztkami stelaży ?
- Na ilu z nich były slady krwi ?
https://www.salon24.pl/u/niegracz/894078,forensic-analysis-blood-stains-on-tu-154-seats-katastrofa-w-smolensku
Takie zestawienie byłoby pomocne w ustalaniu przebiegu tej "katastrofy".
....
Nawet w takiej katastrofie przetrwały fragmenty stelaży złączone z fotelami:
British Midland Airways (BMA) Ltd Flight 92 departed London Heathrow - zespół foteli z przedniej części kadłuba
Komentarze