Skutki  katastrof  "o małej energii"  - jak  prawidłowo  zaklasyfikował  "katastrofę"  w  Smoleńsku   dr Maciej  Lasek  są znane, zarejestrowane  na licznych  fotografiach.
Tylko,  że skutki   zderzenia  samolotu  Tu-154  z podłożem , w tym drzewami  zupełnie  nie pasują  do  nawet skrajnych przypadków z innych  zdarzeń lotniczych.
Np.   fotele;   w przypadku  smoleńskim  powinny  przetrwać  w  całości   połączone ze sobą  zespoły foteli, przynajmniej  z części  końcowej kadłuba.
 Nawet  w katastrofach  o znacznie  ostrzejszych parametrach  takie  zespoły  foteli  są znajdowane w całości,  uszkodzone- ale  razem.
"Katastrofa"  w Smolensku  jest  jedyną w historii  katastrof  lotniczych, w wyniku  której  wszystkie   zespoły foteli rozleciały się  w drobny  MAK:  fotele oddzieliły  sie od siebie;
nie tylko- jest jedyną w historii  , w wyniku której wszystkie  zespoły foteli  , wszystkie  fotele  oddzieliły   sie  od  podłogi.
Tak wyglądają  zespoły  foteli   Tu-154  i ich mocowanie  do podłogi:

Tak wyglądają  zespoły  foteli  po katastrofach o znacznie  ostrzejszych  parametrach  niż  w  Smoleńsku :



A tak wyglądają  fotele  po "katastrofie "  w  Smoleńsku:

Ktokolwiek widział? , ktokolwiek wie...
Gdzie  podziały   się stelaże  z duraluminium łączące  fotele   ?

To schematycznie  przedstawione  96  foteli.
- Ile   z nich  było   uszkodzonych  i w  jakim stopniu.
-  Czy  były choć  pojedyncze fotele  z resztkami   stelaży ?
- Na  ilu  z nich  były   slady  krwi ?
https://www.salon24.pl/u/niegracz/894078,forensic-analysis-blood-stains-on-tu-154-seats-katastrofa-w-smolensku
Takie  zestawienie  byłoby  pomocne  w   ustalaniu  przebiegu  tej  "katastrofy".
....
https://www.dailymail.co.uk/news/article-2704197/Extraordinary-scenes-Taiwan-plane-seats-fuselage-recovered-roofs-homes-landed-middle-residential-area-killing-48.html

Nawet  w takiej  katastrofie    przetrwały  fragmenty  stelaży  złączone  z fotelami:






 British Midland Airways (BMA) Ltd Flight 92 departed London Heathrow -  zespół foteli z przedniej  części   kadłuba
British Midland Airways (BMA) Ltd Flight 92 departed London Heathrow -  zespół foteli z przedniej  części   kadłuba

									
		
		
			
	
			Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
		Nowości od blogera
		
	
	
	Inne tematy w dziale Polityka