19 obserwujących
864 notki
640k odsłon
  305   2

Łatwo wykazać eksperymentem sfałszowanie parametrów lotu Tu-154 w Smoleńsku

 Mogę założyć się z dr Laskiem

czy prof. Artymowiczem, profesorem astrofizyki i  pilotem awionetki,

 że parametry lotu na odcinku od wejścia  na ścieżkę  i wypuszczenia  klap na 36  stopni - ok 10 km od pasa

do punktu  zniżania  początkowego - jak go określił w raporcie dr Lasek - ok 8,2 km m od pasa

są fizycznie niemożliwe 

co jednoznacznie  wskazuje że sygnały elektroniczne  zostały obrobione 

dla  wtłoczenia  opinii publicznej  narracji MAK.



Chodzi  o to image - jak pisałem w poprzedniej  notce na ten temat:

to ten absurd:

- Lot z klapami wypuszczonymi na 36 stopni ma miejsce tylko w 2 przypadkach:-

- start / wnoszenie do momentu osiągnięcia określonej prędkości

- przy zniżaniu po ścieżce schodzenia

Nigdy z wysuniętymi klapami na 36 stopni

  nie lata się poziomo !

to byłby bezsens, gdyż wysunięte klapy dają duży opór czołowy oraz zmniejszają manewrowość

- gdy wysuwa się klapy na 36 to znaczy, że samolot rozpoczyna zniżanie

- ale nie w Smoleńsku...

a tak to wygląda  w normalnym  locie , gdy  parametry nie są  sfałszowane

samolot Tu-204

image

po wysunięciu  klap na 37 jest tylko chwilowe zwolnienie  tempa zniżania  i samolot kontynuuje zniżanie  po ścieżce; widać wyraźnie jak opór powietrza spowodowany wysunięciem klap hamuje prędkość; potem zapewne piloci  zwiększają ciąg i prędkość  wzrasta- i znów regulują prędkość

https://mak-iac.org/upload/iblock/43c/report_ra-64011.pdf

a tak to wygląda w locie nienormalnym - czyli  w wydruku parametrów  obrobionych  dla celów narracji -w Smoleńsku:

image



**

Ma ktoś   w tej kwestii wątpliwości ?


 - Łatwo rozwiać te wątpliwości za pomocą  tego, co najbardziej trafia  do opinii publicznej:

 lotu próbnego;

 są jeszcze  Tu-154 w użytku; 

wystarczy  wykonać lot próbny

 w locie poziomym czy przy lekkim zniżaniu  przy klapach wysuniętych na 25 stopni  - wysunąć je na  36 stopni

i próbować utrzymać  lot poziomy na odcinku  co najmniej 1 kilometra  przy obrotach silnika  jak w Smoleńsku;  tj. obrotu turbiny 

 niskiego ciśnienia  ok.55%

tak to opisali biegli Prokuratury

2. W odległości 8 222 m od progu DS 26 samolot był na wysokości 507, tj. około 100 m nad ścieżką podejścia i ok. 35 m ponad dopuszczalnym górnym odchyleniem. Prędkość samolotu wynosiła 303 km/h, a prędkość wymienionej przeze mnie sprężarki wynosiła 53,8%, a więc była to prędkość obrotowa mniejsza niż tzw. lotny mały gaz (57,5 – 60,5 %) i w dalszym ciągu malała.

 Nie da się, to fizycznie niemożliwe.


Jak to określił w swoim podręczniku pilotowania samolotu Tu-154  guru  pilotów  rosyjskich  Jerszow -

 na ścieżce  schodzenia  samolot wisi na gazie;

 tak w przenośni opisał tę sytuację, gdy samolot ma wypuszczone klapy  , duży opór  czołowy i aby utrzymał się na linii ścieżki

nachylonej  typowo pod kątem  2,4  do 3 stopni musi mieć dość wysoki ciąg silników; 

dlatego po wysunięciu klap Jerszow zaleca ustawienie ciągu na poziomie min 78%


a w Smoleńsku-  przy locie  w przybliżeniu poziomym samolot miał lecieć przy obrotach N1 ( turbina  niskiego ciśnienia)

ok 54% !!!!


-**


Podobnie można to udowodnić na trenażerze w Moskwie !!!


**

 Ale tak naprawdę  jak ktoś ma odrobinę inteligencji , zna podstawy fizyki ( dynamika Newtona) to w lot wyłapie  ten fałsz 

w raportach MAK/ Laska.

**

I wreszcie  na skróty:

-  przy ciągu  tzw. mały gaz nie ma fizycznej możliwości

by samolot Tu-154 z wysuniętymi klapami na 36 stopni mógł  utrzymać lot w poziomie !!!


**

No dobrze - ktoś  zapyta

ale jak to możliwe, że  przez 11 lat nie zauważyli tego eksperci ??!!

???

 .hm. cóż,

eksperci skupiają się  na swej wąskiej specjalności  i na kwestiach skomplikowanych


może dlatego uszło ich uwadze  , że  zapisy parametrów lotu są tak prymitywnie obrobione  a błąd

jest tak ewidentny.


**

Tu można posłuchać potężnego  głosu  silników na ścieżce  schodzenia

 z klapami wysuniętymi na 36 lub 45.

https://www.youtube.com/watch?v=gybeXt_M1dY



Lubię to! Skomentuj7 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka