quwerty quwerty
500
BLOG

Kolejny dowód z raportu Laska , że narracja MAK jest fizycznie niemożliwa.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 5


image

Pierwszy  salonik  znajdował się  tuż  za kokpitem. Wg  narracji  MAK  na wszystkich  pasażerów  działały przeciążenia  powyżej 100g.  Z  fizyki wiadomo, że  w takim razie  przeciążenia  działające na przednią  cześć  kadłuba  były  największe -  gdy kokpit  rozpada się  na drobne kawałki  przeciążenia  muszą  być  rzędu  200g.

Z kolei  wiadomo z informacji  technicznych  , że  kadłub samolotu jest odporny na przeciążenia  rzędu  5g  - do tych wielkości  przeciążeń  , np. przy twardym lądowaniu  blacha  burt  się nie  odkształci.

Na zdjęciu  zamieszczonym w  raporcie  Laska  widać  dwa duże  fragmenty  blach, które  są  płaskie na dużej powierzchni - jest to  dowód  ,  że na te  fragmenty  blach działały siły   rzędu   ok. 10g.

faktysmolensk.niezniknelo.com/files


image

To stan  możliwy  po wybuchu  ale nie  po  zderzeniu- biorąc pod uwagę  stan  burt - na które działały  przeciążenia

rzędu 10g  co pokazano  także  w notce  cytowanej  niżej.

.............

kontynuacja notki

https://www.salon24.pl/u/niegracz/869786,kolejny-dowod-ze-narracja-mak-laska-jest-nieprawdopodobna-bez-calek

........................


A  odłamki,fragmenty  spadały z nieba...

image

========================================================================================


To zdjęcie  dokumentuje  z kolei  niezgodność  narracji MAK /Laska w  zakresie  śladów  na miękkiej glebie.

Na pierwszym planie widać  jak  głębokie  ślady  kół  pozostawiła  wolno poruszająca się  ciężarówka;

 żółtą  strzałką   wskazuję  stan gleby  wokół  parotonowego fragmentu   centropłata , który  miałby  dynamicznie  sunąć  po tej glebie- ale brak śladów , że tak  niby  było.


image

image

Centropłat  w  zbliżeniu- wokół niego  nienaruszona  gleba  ani nawet  źdźbła trawy  ;

ziemia jest zryta tylko w miejscach  gdzie  mocowano podnośniki  hydrauliczne .

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka