quwerty quwerty
486
BLOG

Wyprężona stopa pilota -Tu-154, raport MAK , którym Rosja napluła Polsce w twarz.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

p.13.1 raportu końcowego

   Pilot próbował prawą nogą dosięgnąć do pedału i nacisnąć na niego w celu skontrowania lewego przechylenia, o czym świadczy wyraźnie czytelne w wyniku pośmiertnego stężenia (jako skutek nadmiernego wzrostu napięcia nerwowo-emocjonalnego) wyprężone położenie prawej stopy.


1.  To konfabulacja  - żadnych takich śladów nie można stwierdzić, gdy  ciało jest miażdżone  -a przeciążenia  sięgają 200g  i więcej

(  w kabinie - trzymając się narracji MAK  przeciążenia musiałyby być  znacznie  większe niż minimalne wg raportu : 100g).


2. Czy pilot  w ogóle  był  by w stanie  dosięgnąć  pedału   w pozycji  odwróconej  i  gdy samolot  obracał  się dość szybko  wokół osi  wzdłużnej ? Ile  czasu trwało by to  naprężenie mięśni  - parę sekund ?

Ta wrzutka  miała  na celu wyłącznie sugerowanie  określonego  przebiegu  zdarzenia.

Komisja  Millera/Laska  łyknęła  te konfabulacje bezrefleksyjnie.

Brak reakcji  strony polskiej jest przykry, kompromitujący .

Należało od razu  zareagować,zanegować  - zażądać  dokumentacji,przedstawienia   przesłanek, dowodów dla sformułowanie tak absurdalnej opinii  w oficjalnym raporcie.

------------------------------------------------

  Dla uprawdopodobnienia   swej narracji  MAK  umieścił    w raporcie  szereg  konfabulacji, manipulacji   - byle  tylko  odciągnąć  uwagę zainteresowanych od tych  śladów, faktów  , które do ich narracji  zupełnie  nie pasują.  Chodziło  o działanie  psychologiczne próbę  ( w dużym  zakresie  udaną) wmówienia  obserwatorom  bajeczek , historyjek  - obciążających  załogę.

I tak  w rozdziale    raportu MAK  napisano:
image

image


I znów jest to typowa  wrzutka  dla narzucenia narracji, nie mająca  nic wspólnego z rzeczywistością.

Nie  było żadnej  "walki  motywów"-  strona  polska  winna była od razu zanegować ten fragment i załączyć opinię psychologa:

-nie ma możliwości  by pilot  kierował się bardziej tym ,że podpadnie  u przełożonego niż  bezpieczeństwem własnym i pasażerów.



zobacz także inne kłamstwa MAK:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/843685,pijany-general-inaciski-wrzutki-rosyjskich-sluzb-dot-katastrofy-tu-154


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka