quwerty quwerty
272
BLOG

N-ta insynuacja oszusta Nudnej-teorii -"katastrofa" Tu-154 w Smoleńsku.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

  Od lat oszukuje odwiedzających salon ,udając technika , znawcę-podczas gdy jest w kwestiach technicznych ignorantem-przykłady podam  niżej.

  Od wielu, wielu  m-cy zajmuje się  notorycznie insynuacjami wobec mnie,blogera Salonu 24 krytykującego raport MAK i ten sam w wersji powielonej przez  zespół Laska; to jest jedyny powód tych insynuacji.


   Czy Nudna--teoria jest trollem zadaniowym,  czy po prostu ten typ tak ma, czy to jeszcze inny przypadek ?


   Przejdźmy  do rzeczy : pokażę metodykę tego,oszusta  i ignoranta,który  posługuje się   bełkotem  słownym licząc na to ,że niezorientowani w  kwestiach technicznych  łykną tylko  ciężkie oskarżenia, które miota a nie  wnikną w to, że nie stoi za tymi oskarżeniami nic oprócz pustej głowy i żółci.


   Teraz  postanowił  obrzucić błotem moją rzeczową  notkę ,której nie podważy ani dr Lasek,ani np. bloger You-Know-Who( astrofizyk) ani nikt  - z prostego powodu :  zawiera  fakty,dowody  wynikające z elementarnej geometrii i zasad fizyki Newtona-zasady te są niezmienne  i nigdy w historii świata nie zdarzyło się by nie obowiązywały.

Wnioski, fakty, dowody zestawiłem na tej kompilacji zdjęć:

image


Bzdurne  uwagi Nudnej-teorii:

1. Przedstawiane wypadki były wypadkami samolotów które miały silniki pod skrzydłami i kraksowały w pozycji horyzontalnej. Separacja silników (której obawiał się cpt. Wrona i sadzał samolot nie na "miękkiej" trawie tylko na twardym betonie) następuje w takim wypadku w momencie pierwszego kontaktu z glebą.


ad.1.1. Separacja silnika   i w tym  i w tamtym przypadku następuje  przy pierwszym kontakcie silnika z  podłożem. To pierwsze zetknięcie ma największy impet ; gdyby po pierwszym zderzeniu z  podłożem silnik nadal był umocowany do skrzydła czy  ogona do  tak już pozostało by do końca przemieszczania się tego fragmentu po podłożu. Dodatkowo  , gdyby w Smoleńsku silnik oderwał się w dalszym  procesie sunięcia czesci ogonowej  silnik spoczywałby o wiele dalej  niż  jego faktyczne miejsce spoczynku. W ten sposób Nudna-teoria pokazuje brak umiejętności logicznego rozumowania. Jego argument obraca się przeciw niemu.

ad 1 .2. Prędkość silnika względem podłoża  wg momencie uderzenia o podłoże byłaby wg narracji MAK  większa niż  prędkość silnika Boeinga 737  w Amsterdamie , którzy przyziemił z prędkością poziomą  zaledwie  ok 180km/godz.; a jednak  przemieścił się po oderwaniu na odległość  powyżej 100m.


2.Odpadnięcie silnika związane było zapewnie z  dalszym hamowaniem odseparowanej w procesie destrukcji kadłuba części ogonowej.

ad.2  Jakim dalszym hamowaniem, skoro jak pokazuję  to na schemacie -hipotetyczny   punkt  zderzenia silnika z podłożem w przybliżeniu odpowiada  miejscu spoczywania  silnika  po "katastrofie "?  Silnik  nie mógł wyhamować w miejscu - nie byłoby to zgodne z  prawami dynamiki Isaaca Newtona.


I wreszcie chwyty erystyczne Nudnej -teorii, zmiana tematu:

3. Qwerty nie powie też, że w tym modelowo zachowanym kokpicie zginęła cała załoga plus kapitan-instruktor mający wykonać okresową ocenę pracy tejże załogi.

ad.3 Nie , bo to nie był temat notki.




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka