quwerty quwerty
363
BLOG

Kłamstwa, konfabulacje w raporcie MAK c.d. -"katastrofa" w Smoleńsku.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

  

  Podczas przemieszczania się samolotu po powierzchni ziemi z kursem około 230º nastąpiło dalsze niszczenie samolotu.

str. 89  raportu  MAK.


 Jak się  przemieszczał? - kiedy  brak  śladów  takiego  przemieszczania  się  ciężkich  elementów:

image

image

  Sprytnie  napisane:

- nastąpiło dalsze niszczenie  samolotu;  być może  jest to  zgodne  z prawdą:

- tylko należy stwierdzić przez kogo ? i jak?


  Nie ma śladów  sunięcia  fragmentów  samolotu po miękkiej  ziemi- więc na pewno  "dalsze  niszczenie" nie  postępowało  wskutek newtonowskiej  zasady akcji-reakcji  z  podłożem; drzew  tam jest też  za mało by tak poszatkowały   samolot  w  drobny  MAK, nawet gdyby cudownie  ciężkie  fragmenty  sunęły  - nie naruszając  podłoża.

Skoro  nie ma śladów  na miękkim podłożu, to  może  kadłub  rozpadł  się  w  powietrzu? Ale nawet  wtedy  takie duże fragmenty  leciałyby  z  duża  prędkością  i zostawiły by ślady w postaci  bruzd  po uderzeniu  i śladów  dalszego przemieszczania  się - aż do  zatrzymania.


W każdym  razie  ciężkie  fragmenty  samolotu   jak np.  centropłaty   - znalazły  się   miejscach    jak to  jest przedstawione   zdjęcia  z wrakowiska - osiadając  tam z nieznaczną  prędkością postępową.


Specjaliści  MAK  o rozpadzie  samolotu  piszą  bardzo  enigmatycznie; w  zasadzie opisują  tylko stan  szczątków po..... nie wiadomo czym, nie wiadomo  jak mogło dojść  do takiego rozpadu samolotu  - na pewno nie nastąpiło to  po

przemieszczaniu się samolotu po powierzchni ziemi z kursem około 230º


Narratorzy  MAK  stosują  sprytną  retorykę  aby wmówić  konfabulowaną  wersję  wydarzeń:

- w opisie  początku kontaktu   z podłożem  i jego skutków  są bardzo  "precyzyjni"  , podają  szczegóły  - dla  uwiarygodnienia  swej narracji:

W  miejscu  zetknięcia  znajdują  się  charakterystyczne ślady  w  postaci  bruzd  wyrytych przednią   owiewką   statecznika   poziomego   i   pionowego   o   głębokości   do   0,5m   i   długości  22m  z  fragmentami światła  SI-2U  z  kompletu  SMI-2KM  oraz  bruzdy  wyryte przez  lewą  konsolę skrzydła  o  głębokości  do  0,4m  i  długości  22m  z  fragmentami  poszycia  lewej  konsoli  skrzydła  i cięgłem Nr154.83.5711-090-009.


Potem  nabierają  wody  w usta.

Spada  zasłona  milczenia.

Jak  walnęło  to urwało.








quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka