quwerty quwerty
351
BLOG

Jak ruski kontroler załogę Tu-154 w błąd wprowadzał -"na kursie na ścieżce".

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Celowo  podawano  niezgodne  ze stanem  faktyczny   informacje.

- W jaki  celu ? 

-Na pewno  nie   ułatwiało to załodze  realizowania  podejścia  do lądowania.


 Wyznawcy  narracji  MAK  twierdzili  nawet , że  ruski  radar był  tak niedokładny  ,że  kontrolerzy  nie byli ( by)  w  stanie  wychwycić  tych odchyłek na  marnym  ekranie, określić  czy wyświetlona  plamka - obrazująca    samolot-    jest jeszcze  na "kursie na ścieżce"  czy już nie.


W stenogramie  jest  dowód  że  przy pomocy  tego radaru   rosyjscy  kontrolerzy  byli  w  stanie  zauważyć  odchyłki  od ścieżki:

image


Kontrolerzy  poinformowali  załogę  IŁa-76 , że ten  w odległości  8km od pasa  znajdował się  50m  na prawo  od  ścieżki.

---

Taką  propagandę  wciskano  opinii publicznej, robił to  też minister  Radosław  Sikorski:


Brzyski:

https://klubjagiellonski.pl/2016/09/18/nie-jest-takie-proste-dyskusja-wokol-smolenska/

Rosyjski radar był zbyt nieprecyzyjny,

aby określić położenie naszego statku powietrznego. Można powiedzieć, że był on naprowadzany „na oko”. Rosjanie twierdzili cały czas, że Tupolew jest na tzw. kursie i ścieżce, czyli że jest w odpowiednim położeniu względem pasa. Tymczasem okazało się, że Rosjanie nie mogli tego wiedzieć. Nie mogli znać ani dokładnej wysokości,

ani dokładnego położenia samolotu względem osi pasa

a mimo to utwierdzali załogę w przekonaniu, że wszystko jest w porządku.

---------------------

 Katastrofa Smoleńska oczyma naukowca – lotnika (2)

Autor: Witold Liliental opublikowane:

w  Gazeta Dziennik Polonii w Kanadzie,

5 August, 2012 Polska, Smoleńsk 2010
Urszula Madej-Wojnarowicz i Witold Liliental

rozmawiają z prof. Pawłem Artymowiczem

, fizykiemi astrofizykiem z University of Toronto,

Na lotnisku był niedokładny radar, mogący powiedzieć, z jakiego kierunku nadlatuje samolot znacznie lepiej, niż wyznaczyć jego wysokość

..

No dobra,

profesor  astrofizyki,  amator  może się  nie znać


ale Szef Szefów  polskiej komisji  Edmund Klich ?????????????

Radar w Smoleńsku był zepsuty

Radar na lotnisku w Smoleńsku pokazywał błędne dane. Wadliwy sprzęt określał wysokość lądującego samolotu z dokładnością tylko do 300 metrów! Zmyleni kontrolerzy mogli więc podawać złe namiary pilotom.

Te porażające fakty ustalili sami Rosjanie, dokonując testowego lotu nad lotniskiem. Ale nie chcą wydać Polsce raportu z tego badania. Te sensacyjne informacje ujawnił Edmund Klich (67 l.), akredytowany w Moskwie przy komitecie badającym przyczyny katastrofy tupolewa. Wysłał już Rosjanom protest w tej sprawie.To, że radar i radiolatarnie na lotnisku Sierwiernyj przekazywały niedokładne dane, może być kluczowe dla ustalenia przyczyn katastrofy

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/radar-w-smolensku-byl-zepsuty/ln5hxv1


A   takie kwadratowe jaja wymyślała komisja Laska -  wynajdując  tłumaczenia dla  wprowadzania przez kontrolerów w błąd polskiej załogi !!!

image

Przed chwilą  był sprawny - gdy podchodził  do lądowania Ił-87 - a chwilę poźniej niby nie ???????


---------------------

Rok 1991

Lądowanie  Tu-154  na lotnisku  Pułkowo-Leningrad, podejscie  wg  radiolatarni - system  zapasowy  RSP + OSP

удаление 5 км, на курсе, выше глиссады 10 м

-odległość 5km , na kursie,

10m powyżej  ścieżki


c.d.n.

image


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka