quwerty quwerty
278
BLOG

Zamach na Gibraltarze - nowe metody pozwalają wykluczyć katastrofę.

quwerty quwerty Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 Dr  Tadeusz  A.Kisielewski  w  książce   ZAMACH - Tropem  zabójców generała  Sikorskiego  napisanej w 2005 roku podał właściwe uzasadnienie dlaczego wersja oficjalna , jakoby  była to katastrofa,  jest fizycznie niemożliwa. Co ciekawe jest  politologiem,  analitykiem stosunków międzynarodowych.


Czy  nikt z  techników, ekspertów lotniczych, fizyków tej książki nie czytał ?


Dr  Kisielewski zastosował  metodę  katastrofologii porównawczej, która pozwala wykluczyć  wersje oficjalną.

Teraz  można dodatkowo skorzystać  z symulacji  komputerowej  takiego zdarzenia; są wyspecjalizowane programy, metodyki  , np w programie MADYMO  określa się prawdopodobne obrażenia jakie odnieśliby pasażerowie, załoga  w  danych warunkach zderzenia  danego samolotu.

To  metoda  obiektywna i dająca jednoznaczny wynik w sensie  wykluczenia/ potwierdzenia  danych skutków- w tym przypadku taka symulacja pokaże , że większość  osób na pokładzie odniosłaby tylko lekkie obrażenia - a na pewno nie śmiertelne.


Nawet politolog  zauważył ,że  wodowanie  samolotu z prędkością  ok 270 km/h i pod małym kątem, zapewne ok 10 stopni - nie mogło  skutkować takimi obrażeniami  pasażerów !! Skąd to wiadomo ?- a np.  na podstawie wielu, wielu  podobnych katastrof, wodowań, mniej  lub bardziej  kontrolowanego  zderzenia samolotów z powierzchnią  wody przy podobnych prędkościach i kątach upadku; czysta  FIZYKA   - zdarzenia  w podobnych warunkach  przebiegają podobnie.

Oto 2 przykłady znalezione przez  mnie:

twarde  lądowanie  na wodzie  z reguły kończy się tylko  obrażeniami
przykład
DHC-6  dwusilnikowy , śmigłowy b samolot  transportowy  krótkiego  zasięgu  podczas  podejścia  do  lądowania  spadł do morza
przed  lotniskiem- razem  18 osób  na pokładzie, tylko pilot  był ranny  i zabrany do szpitala, pozostali  bez  obrażeń!
http://avherald.com/h?article=4af42224


https://www.ww2online.org/image/b-25-d-mitchell-bomber-crew-water-after-crash-landing-mediterranean-sea-near-crete-1942-43-0
a tu inne  zderzenie  z wodą  , bombowiec  B-25  Mitchell  WWII,  crash  landing - cała  załoga  sie  uratowała


Przykład  z książki  Kisielewskiego:

11  września 1943 ciężko uszkodzony B-24 Liberator  woduje , uderza o wodę mocno przechylony - silniki nr  3 i 4 płoną, prędkość  105 mil/h

obrażenia  załogi:

Pilot - żadnych

drugi pilot - rana na prawej kostce

bombardier - żadnych

 mechanik - potłuczony

 nawigator- wybity lewy bark i złamany nos

tylny strzelce - wybity palce u nogi i zraniona głowa

prawy strzelec - zraniuone ramie i głowa

lewy strzelec - zraniona  szyja i usta.

( przedni nawigator  i  radiooperator utonęli)

dalsze  w książce



takie są  techniczne  możliwości  i powinny byc wykorzystane  w  ustalaniu  prawdy o "KATASTROFIE"  w Gibraltarze:
Crash simulations of aircraft fuselage section in water impact and comparison
with solid surface impactY.Y. Tay, P.S. Bhonge & H.M. Lankarani
Abstract

Aircraft water landing emergency provisions 14 CFR 25.801 demand requirement of ditching provision if requested in certification. This requires evaluation of the dynamic behaviour and response of aircraft in water impact to analyse the immediate injury to occupants. A correlated finite element model of a narrow-body Boeing-737 fuselage section and smoothed-particle hydrodynamics model of a body of water are coupled and utilised to investigate the structural response of the aircraft fuselage section when subjected to vertical drop test. The vertical drop of the fuselage section onto a body of water is simulated at an impact speed of 9.14 m/s, and also at higher impact speeds of 10.67 and 12.19 m/s. The vertical drop simulations are modelled using the non-linear explicit code, LS-DYNA, to predict the deformation of the fuselage section and acceleration pulses of the cabin floor, as well as the energy absorbed by the fuselage structure. The acceleration pulses from the cabin floor are then utilised as input for the occupant simulation performed using the mathematical code, MADYMO 7.5. The occupant model consists of a MADYMO FAA Hybrid-III 50th percentile dummy, a 2-point lap belt and a rigid seat. The lumbar loads experienced by the occupants in relation to both types of impacts are also presented. The dynamic simulation results from this study suggest that the fuselage section in water impact may be less severe than solid surface impact.

Wykorzystuje sie wirtualne  manekiny  dla których określa się stopień obrażeń w  trakcie katastrofy  ( modele są zweryfikowane, zwalidowane na podstawie  testów na manekinach zbudowanych z materiałów imitujących ludzkie tkanki -  miękkie i twarde)

image
  Porównanie odkształcenia  podłogi  w  zderzeniu z wodą-  rzeczywiste  i modelowane.


http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.428.2743&rep=rep1&type=pdf

Contribution to the Modelling and Simulation of Aircraft Structures Impacting on Water

MADYMO occupant safety analysis for aviation:

https://www.youtube.com/watch?v=WWmenAxqbHA

image

---------------------

 Wznowienie  dochodzenia, śledztwa to sprawa  racji stanu Polski.

Po jednoznacznym pokazaniu,  że  to nie była  katastrofa  -  należy ponownie  przeanalizować  dostępne  materiały  a także  niezbędne  byłyby dalsze  ekshumacje.

Teraz gdy wiadomo,  że to nie była katastrofa  ale zamach ,  analitycy przy wsparciu  forensic analysis  powinni być  w stanie  ustalić  sposób dokonania  zamachu.



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura