Novalijka Novalijka
683
BLOG

Przeprowadzka

Novalijka Novalijka Rozmaitości Obserwuj notkę 18

Przeprowadzanie się to dziwna rzecz. Trzeba spakować wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy w kartony, worki, pudłą i pudełeczka, wyciągnąć walizki i plecaki, wsadzić kota do budki transportowej i koniecznie łyknąć coś na uspokojenie, bo przeprowadzka to rzecz raczej stresująca.

Wynoszę się ze Szczecina bardziej na południe, jednak dalej trzymając się Odry. Ale to nie jedyna przeprowadzka, którą sobie przyszykowałam i na którą, jak uważam, jestem w całości gotowa.

Bloguję w Salonie od niespełna roku. Poznałam kilku wartościowych ludzi, bandę oszołomów, masę ludzi, którym powinno się odciąć kabelek od Internetu. Poznałam te bardziej rozsądne i logiczne poglądy oraz te, które wzbudzają śmiech i zniesmaczenie. stoczyłam kilka walk, zadenuncjowałam kilkanaście trolli... Wróciłam z urlopu i doszłam do wniosku, że nie mam już do S24 i nie chce mi się już dłużej użerać z upolitycznioną administracją, że o niektórych użytkownikach nie wspomnę.

Czytać mnie będzie można tutaj - pod moim własnym nazwiskiem. Adieu ;) 

Novalijka
O mnie Novalijka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości