Oczywiście nowe bzdury Qwerty/Niegracza/Provca, czy jak tam jeszcze go zwać.
Zanik praw fizyki Newtona na ścieżce albo sfałszowane zapisy czarnej skrzynki.
"Po zmniejszeniu ciągu silników do "małego gazu" powstała nierównowaga sił:"
Nie powstała żadna "nierównowaga sił, bowiem ciąg zmniejszył "automat ciągu" (ustawiony na 280 km/h), a spowodowane było to zbyt wysoką prędkością pionową i związaną z tym postępową samolotu.
Zmiana nie odbywa(ła) się skokowo.
A do oceny trzeba uwzględnić kompleksowe zależności AOA, siły wyporu aerodynamicznego i oporu aerodynamicznego, a nawet gęstości czynnika w którym porusza się maszyna(!!!), czego w tym "opracowaniu" brak. Qwerty traktuje samolot jak sanki zjeżdżające z górki.
No i dyskretnie pomija fakt, że taśmy rejestratorów zostały przebadane w Moskwie przez ekspertów krakowskiego IES.
Żeby było absurdalniej, pomija też fakt, że do analizy parametrów lotu na wspomnianym odcinku nie korzystano z danych poradzieckiego rejestratora MLP-14-5, lecz z odczytanych w Wa-wie danych zapisanych na polskim rejestratorze QAR. Spowodowane było to sporą ilością błędów jakie występują w zapisie archaicznego rejestratora poradzieckiej prowiniencji. Z MLP dopisano tylko dane których QAR, z uwagi na system kompresji danych, nie utrwalił.
No, żeby być dobrym "uczniem prezesa" trzeba mieć pamięć "dobrą ale krótką".
Komentarze