Bechtirem i Piatinem fałszerstwa MAK wykazane - "katastrofa" Tu-154.
Wystarczy spojrzeć na wykresy danych z rejestratorów by stwierdzić, że w czasie gdy automat ciągu (AT) ściągnął silniki na "mały gaz" (choć też nie tak od razu i do końca), prędkość przyrządowa (IAS) samolotu spadła z 310 do 280 km/h.
Wpływu tego spadku IAS próżno szukać w Niegraczowej kuwecie.
Więc reasumując, kolejne podejście do szukania ślepych smoleńskich jeleni nieudane i CFIT par excellence.
Blog ten nie służy do wyjaśnienia przyczyn smoleńskiej katastrofy, a jedynie do odmitologizowania związanych z nią zagadnień technicznych. - Wypowiedzi zawierające niewybredne ataki "ad personam", jak i słowa ogólnie uważane za "łacinę" mogą być usunięte bez względu na wartość merytoryczną; jedyne ograniczenie wolności wypowiedzi. Co zrobić by nie czytać bzdur? Polecam: YKW, Barbie, Flyga, AndrzejMat, Paes64, Ford Prefect, Wotur, jerzyk07, Zenon8228, Lord Sith
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka