oczko misia oczko misia
364
BLOG

Koniec pieniędzy. Mateusz rozczarowany...

oczko misia oczko misia Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Właśnie, ogólnie znany pan Mateusz Kusznierewicz ogłosił, iż jego fundacja Navigare, z powodu rezygnacji PFN z „projektu” Polska 100 ogłosi upadłość.

Kolejny sztukmistrz, specjalista robienia za publiczne pieniądze niczego, poza własnymi „projektami”,a kiedy tylko kończy się państwowa kroplówka mówi- ja nie działam, nie mam środków, jestem rozczarowany, kończę projekt.

Ile, jeszcze jest takich fundacji, których jedynym środkiem utrzymania są państwowe pieniądze?

Pan Mateusz ma fundację, która w momencie końca finansowania przez publiczne pieniądze może tylko ogłosić upadłość.

Ilu jest takich mądrali, którzy mają swoje fundacje, za nie swoje pieniądze?

Jest zawiedziony, rozczarowany. Cztery lata przygotowań, taki projekt, koszty, bilety lotnicze, załoga, kupione kabestany, strona internetowa, mówi...

Cztery lata?

PIS rządzi dwa lata, PFN, jest od roku.

Czyli kto, i jak finansował panu Mateuszowi, wcześniejsze dwa lata? 

oczko misia
O mnie oczko misia

183 cm, 88 kg, żona , córka w wieku szkolnym.Polak, katolik, członek PZŁ, praktycznie bez nałogów, chyba że w miłym i sprawdzonym gronie.Na użytek rodziny i własny obserwuję nasze czasy.Jest dużo pytań, mało odpowiedzi i "tylko prawda jest ciekawa".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka